29 November -15

Igår hade vi scrapträff i min lokal,
det var några vänner och jag som träffades.
En jättemysig dag med massor av inspiration
och samtal om vad som hänt sen sist.
Jag fick en del gjort också,
och tänkte nu visa två olika kort från igår.
 
Jag började med att göra tre snabba kort, exakt likadana,
för att komma igång.
Jag tycker de blev riktigt bra,
trots att jag inte har målade motiv på dem.
 
För nån vecka sen beställde jag den här söta pippin
Jag älskar alla Karins fina digistämplar.
Jag har även med min egen runda julstämpel.
 
 
Fågeln är färgalgd med copicpennor.
Glitter på ögonen med Wink of stella.
Glitterpennan Gelly roll clear star
på detaljer, men det syns ju tyvärr inte på fotona.
 
Önskar er alla en fin första advent.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Enkelt och stilrent kort, det översta. Snyggt med de rivna kanterna på mönsterpapprena. Fågellucian var verkligen söt =) kram

2015-11-29 @ 21:05:43
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Jätte fint stilrent kort, det översta:) Jag tycker det är svårt att göra sådana, men du lyckades perfekt:)) Det andra med den söta Lucia pippin blev så läckert:)vackert papper och dina vimplar blev superfina:)Tokgillar den dien också:))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-12-01 @ 12:07:29
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0