21 November -15 Julkort i gammelrosa

Jag hittade så söta digitala stämplar hos
SkaparKällarn på Facebook,
som Pernilla ritat.
Måste bara se om man kunde göra
julkort i rosa med dem, och det gick ;)
 
Motivet har jag skrivit ut på laserskrivare
och sen
färglagt med copicpennor.
Jag använde dessa pennor:
Hud: E11,00,000, R21
Vingar & gloria: E51
Klänning: Rv 95,93,91
♥: R59
Skugga runt: W0
Glitter med wink of stella och
gelly roll clear star.
Runt motivet har jag satt små duttar med "snö" av
Stickles Frosted lace och DecoArts Snowriter.
 
God Jul har jag skrivit för hand och sen klippt en vimpel av.
Använder inte dies för att klippa vimplar, utan klipper på fri hand.
Bakom motivet en bit gasväv från Apoteket.
 
Några snöflingor som jag stansat ut med en
Martha Stewartpunch som jag lånade av en scrapvän.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men så fint Åsa älskar dina små röda hjärtan och det passade så bra in i på ditt rosa kort. Ha det så bra kramar från Sandra.

2015-11-22 @ 11:27:57
Postat av: Maria

Vilken söt stämpel =) Fina vimplar och dekorationer. Kram

2015-11-22 @ 15:40:08
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Men så gulligt rosa julkort, me like:))Så söt stämpel:))Tokgillar vimplarna:))

Kramizar Marie

2015-11-22 @ 19:39:52
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0