18 November -15 Anette har fyllt år

Anette har fyllt år, och det här kortet skickade jag till hene.
Hon fyllde för ett tag sen, men först nu har hon
kommit hem från en resa och fått se sitt kort.
Grattis Anette!
 
Motivet är en digital stämpel
som jag färglagt med copicpennor.
I kanten har jag använt en die från Die-namics
så det ser ut som man rivit motivet ur ett block.
 
Mönstrade papper från Maja design.
Blommor i kanten.
 
Rosetten har jag knutit själv, på en plastgaffel från Ikea.
Bakom sitter en bit pärltråd och ett par filstrips som jag
stansat ut med en die.
Bakom alltihop en kakservett i orange
som jag fått av en vän.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Underbart vackert kort och så fin stämpel. Så söt med sina stora vackra ögon =) kram

2015-11-18 @ 19:14:18
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Sååå vackert födelsedagskort, me like:))Stämpeln med tjejen var ju så söt med sina stora ögon:) Och som vanligt underbart fint färglagt:))
Den dien från Die-namics är ju så läcker:))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-11-20 @ 13:31:17
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0