11 November -15 Svart som bakgrund

På träffen i Bollnäs fick vi fiska fiskdamm,
och alla fick några mönstrade papper var.
Jag fick ett jättehäftigt svart papper, som jag inte skulle
valt att köpa själv - men ville direkt testa att göra
något med det.
 
Jag färgla ett motiv med copicpennor
och valde att färglägga i rosa för att ta upp de
rosa texterna som var med på papperet.
Tror det är en Sugar Nellie.
Jag har använt dessa pennor:
Vingar: Bg10
Hud: E11,00,000,R21
Hår: E42,50,51,44
Rosa detaljer: R85,83,81
Jag har använt gitterpenselpennan
Wink of stella på vingarna.
 
En liten snigel i metall fick sitta på organzabandet.
 
Ett par bitar sugrör bakom blommorna.
Jag klistrar fast mina detaljer med Tacky glue.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Sååå ljuvligt kort i svart och rosa, me like:)) pappret var riktigt snyggt och den söta stämpeln har du färglagt såååå fint:)) Ibland är det kul att få papper som man kanske aldrig skulle ha köpt själv. Du lyckades ju jätte bra:))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-11-11 @ 12:04:02
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Pappret var riktigt fint och stämpeln jättesöt. Kul att skapa med något man inte brukar. Kram

2015-11-12 @ 20:31:40
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Lisa-olsi

Roligt att testa något man inte valt själv,
helst när resultatet blir så fint :)
Svart och rosa är snyggt ihop och som
vanligt har du en passande fin stämpel :)
Ha det gott!
Kram Lisa

2015-11-17 @ 03:11:36
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0