17 Maj -15 Turkost med snirklig kant

Igår var jag på scrapträff i Sofias lokal.
Det var en mysig dag med massor av prat, skratt och inspiration
som vanligt när vi träffas. Väldigt trevligt!
Jag skapade några kort, och tänkte visa ett av dem nu.
Jag har använt ett 6" mönsterpappersblock från
Graphic 45, älskar det här fina blocket!
 
 
Runtomkring motivet har jag satt en ram
som jag stansat ut med en spellbinderdie
som heter
Motivet har jag stansat ut med en oval från Sissix.
Runt kanten av ovlaen har jag lagt ett tunt streck av
stickles Platinum.
Motivet är färglagt med distresspennor.
Jag har använt:
Hud: Tattered rose
Hår: Antique linen
Klänning: Tumbled glass
 
I kanten några rosor och en stor swirl.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Onkis

Va roligt att träffas och pyssla tillsammans, jag gissar att skulle jag vara med skulle det bli mest prat :)
Gillar ditt kort i dom härliga färgerna.
Kram!

2015-05-17 @ 13:39:38
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Maria

Superfin kort och så söt stämpel. Fint färglagd =) kram

2015-05-17 @ 19:58:28
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: susanna

Älskar dina kort!

2015-05-17 @ 20:24:42
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Underbart fin stämpel som du färglagt supersnyggt:)))) Hela kortet är sååå vackert med härliga papper, dies och dekorationer:))
Du är så duktig:)))))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-05-18 @ 19:29:04
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0