29 Mars -15 Liten scrapträff

Igår ordnade jag en liten scrapträff för mina vänner.
Vi har alltid så trevligt, och igår kom det
många fler än vi först trott.
De avlöste varandra under dagen, och
alla hade trevligt,scrappade, pratade och skrattade.
Jag älskar dessa träffar, de ger så mycket mer
än bara scrapinspiration.
Ett härligt gäng!
 
Jag gjorde några kort under dagen,
och här visar jag ett av dem.
Jag kikade igenom mina lådor med Magnoliastämplar
innan jag gick på morgonen, och hittade några gamla godingar
som jag inte använt på ett tag.
 
Här har jag använt en söt Magnolia, som jag tycker passar lika
bra som födelsedag eller julstämpel.
Jag har även använt min runda egendesignade stämpel
Klicka på länken ovan så kan du se alla mina stämplar.
 
Magnoliamotivet är färglagt med distresspennor.
Jag har använt dessa pennor:
Hud: Tattered rose
Hår: Antique linen
Klänning: Spun sugar
Skor: Frayed burlap
Paket: Old paper (den bruna)
Detaljerna har jag lagt glitter på
med glitterpennan Clear star, Gelly roll.
 
En swirl utstansad med en die från Cherry Lynn design,
ett litet prickigt hjärta (die CB), en snurrblomma jag gjort själv,
(se min demo av snurrblommor HÄR)
Kanten med små ♥ är stansad med en punch från
EKSucess som heter Arrow.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla gulligt och vilken riktigt goding till stämpel verkligen.....måste nog kolla om jag har den jag med (man glömmer som bort en del i mängden, inte för att jag nånsin skulle erkänna att jag har för mycket saker....neeej nej ) ;)
Kram kram
Marithaskortochscrap.blogspot.se

2015-03-29 @ 12:22:14
Postat av: Maria

Vilket söt kort! Magnoliaflickan är riktigt söt och passar de flesta tillfällen, som du skriver. Så fint färglagt med och härliga blommor. Och snygga sugrören =) Kram

2015-03-29 @ 17:08:21
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Åhhhh! såååå gulligt kort med urläckra papper och dies:)
Stämpeln har du färglagt sååå fint och din blomdekoration är hur fin som helst, tokgillar dina sugrör:))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-03-29 @ 21:12:39
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0