23 Mars -15 Love ♥

 
 
Motiv från Magnolia, en gummistämpel med fint ♥
Jag har färglagt henne med distresspennor och vattenpensel.
Det var ett tag sen jag färgla, så vilka pennor
jag använde vet jag inte exakt.
Klänningen är iallafall Victorian velvet.
 
Kanten upptill på motivet är stansat med en
die från Die-namics. Den heter Notebook.
 
Jag har fått tips om en punch som passar perfekt
Köpte mig förstås en sån punch,
och kan varmt rekommendera
EK Sucess 1"
Jag provade punchen på min Love-stämpel
och det gick jättebra.
Bakom har jag satt en scalloped som jag stansat ut
med en spellbinderdie.
 
Ett rosaprickigt papperssugrör och några
blommor tillsammans med en pärltråd och
en swirl. Bakom sitter ett brett band i rosa filt.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart gulligt!!! :) Fina färger som alltid min vän

Kraaaaam Maritha

2015-03-23 @ 15:38:38
Postat av: Margareta

Så superfint! Gillar alla dina fina detaljer som man får njuta av! Längtar hem lite till mina saker - prickiga sugrör och annat - får färglägga så länge och blogga färdiga kort ;-)
Tack för att du beställde EK Sucess 1 till mig också! Du är en pärla!!
Kram!

2015-03-23 @ 15:55:33
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Maria

Superfint kort, söt Magnoliaflicka och fin blomsterhörna. Läckert med sugrören. Kram

2015-03-23 @ 19:36:24
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Nu får vi hoppas min gamla dator funkar, min "nya" dator la av igen för ett par dar sen:(
Den här är såååå seg, men bättre än en som inte funkar;)
Så underbart vackert Love kort du gjort:))Så gullig stämpel och som vanligt så fint färglagt:)) Dina blomdekorationer blir alltid så vackra oxå:))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-03-24 @ 12:27:30
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0