20 Mars -15 Kramkort med söt Magnolia

Idag ett kramkort med en söt Magnoliastämpel.
Jag har använt mönsterpapper från ett litet 6"block.
Blocket heter Isabella och är av märket Whimsy stamps.
 
Vimplarna har jag skurit till och sen klippt på fri hand.
Runt motivet sitter en fin kant som jag gjort med en
die från Spellbinder.
Bokstäverna är från ett ark med Primabokstäver.
Jag gillar dem, eftersom de är lite olika långa.
Veteaxen är utstansade med dies från Cherry Lynn design.
 
 
 
Magnoliamotivet är en gummistämpel.
Magnolia har ännu inga digitala stämplar.
Jag har färglagt med distresspennor.
Dessa pennor har jag använt:
Hud: Tattered rose
Hår: Antique linen
Klänning: Victorian velvet
Skor: Frayed burlap
Blommor: Victorian velvet & sSpun sugar
Skugga runt: Weathered wood
Marken: Pumice stone
 
Kul att du kikade in idag,
hoppas du kommer tillbaks en annan dag.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Margareta

Åh vilket läckert kort! Det var verkligen en söt stämpel och med din färgläggning blev den helt magisk! Så snygga papper och fint med metallhörnet!
Kram på dig!

2015-03-21 @ 20:41:21
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Maria

Så snyggt med vimplarna, så söt stämpel. Läcker kant runt motivet. Kram

2015-03-21 @ 22:25:31
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Anonym

Åh så fint! Gillar hur du satt vimplarna och halvpärlorna! Den idén ska jag nog låna här framöver :-) Kram på dig min fina vän

2015-03-22 @ 12:53:31
Postat av: Rosa A

Dey var jag Rosa som skrev förra inlägget, blir knepigt från mobilen

2015-03-22 @ 12:54:44
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Underbart vackert kort med en så söt stämpel som du färglagt såååå fint:)) Jätte fina papper och så snyggt med vimplarna, me like:))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-03-22 @ 15:12:45
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0