15 Mars -15 Tuggummirosa idag

Igår var jag på en väldigt trevlig och välordnad scrapträff i Bollnäs.
Tjejerna som ordnar är väldigt inpirerande med
sina udda ochg roliga utmaningar
och dessutom gott fika.
Det här kortet har jag gjort efter en
Bingobricka på träffen.
Jag valde en rad med dessa saker:
Band, metall, Tag och Ränder/randigt
 
Motiv från Mo Manning, Peggy
Färglagt med distress markers.
Hud: Tattered rose
Hår: Basen är Antique linen & sen har jag lagt
in lite Scattered straw.
Kläder: Spun sugar
Mark: Pumice stone
Skugga: Weathered wood
 
Jag har lindat lite lintråd runt motivet.
 
Ett par avklippta sugrör ihop med några
blommor och en glitterboll.
Satte några rhinestone under.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Så fint kort!!

2015-03-15 @ 23:44:01
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Så urgulligt kort med en så söt stämpel som du färglagt så fint:))De papprena är sååå läckra, jag har dem också men så fort jag tar fram dem så vet jag inte vad jag ska göra med dem? jätte konstigt.
Får väl se om jag kommer på nåt nån dag;)
Blomdekorationen med sugrören gillade jag:))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-03-17 @ 11:58:13
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Fint kort i rosa, gillar dekorationerna och blir med lite sugen att inhandla denna fina stämpel =) Passar till de flesta kort med. Läckert med sugrören =) kram

2015-03-17 @ 22:31:56
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej!! Det börjar gå upp för mig nu att vi nog var på samma träff i Bollnäs förra lördagen.... Jag tänkte att du kanske skulle vara där men jag var inte säker på om jag så dig. Kanske nu när jag ser fotot på bloggen, satt du med Maria och Helene från Alfta? Isåfall pratade vi ju lite där. Nåja hoppas vi möts igen på fler träffar. Det blir ju en här i Edsbyn den 26/4 so Jenny på Scrap&Ting tillsammans med Sylvia från fd Sylvias Scrapcorner håller i... men du är kanske som flera på Scrap & Pearl? Ha en härlig lördag! Kram Anna :)

Svar: Hej! Ja, jag var på träffen i Bollnäs förra helgen. Satt med Maria, Monika och Helene. Vem var du? Jag ska till Fristadsträffen den helgen det är träff hos Scrap och Ting, så tyvärr kommer jag inte dit. Kommer säkerligen tillbaks till Bollnäs i höst om det blir träff då, har varit till Dönje två gånger och har även varit på Studiefrämjandet flera gånger förut. De ordnar superbra träffar i Bollnäs :)
Åsa/asamia

2015-03-21 @ 09:44:23
URL: http://urascrap.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0