26 Juni -15 Äntligen semester!

Idag jobbar jag sista dan, 
sen är det äntligen semester!
Det ska bli skönt att få sova länge,
ta dan som den kommer och bara vara.
 
Jag gjorde ett kort inför semestern,
med tårna i vattnet.
 
Motivet är en magnoliastämpel som jag färglagt
med copic.
Jag har använt följande färger till badkläderna
och hårbandet:
B95, B93, B91
Runt motivet och fotomattan har jag
använt dies från Lawn Fawn för att
få de fina streckade linjerna.
 
I kanten ett par rosor och lilla utstansade ♥
tillsammans med blad jag gjort med dies
från Cherry Lynn design.
 
Lilla skylten med semester
har jag skrivit ut på datorn
med två av Pysseldags stämplar.
och
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilket fint kort du gjort, med en sååå passande stämpel:) Jättefina dekorationer!
Kram och ha en riktigt skön och avkopplande semester!

2015-06-26 @ 07:21:06
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Margareta

Man måste få dingla med benen lite om man ska orka med vintern sen!!
Superfint kort !
Ha en härlig semester!!
Kram!!

2015-06-27 @ 01:32:59
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Åhhhh! Ett såååå gulligt semester kort med underbara papper, dekorationer och en så söt och passande stämpel:)) Gillar den dien som gör de små strecken:))

Nu önskar jag dig en jätte skön och fin semester:))
Kramizar Marie

2015-06-27 @ 12:23:25
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Åh, vilken söt stämpel! Så fina blå färger och sött kort. Kram

2015-06-28 @ 12:12:34
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0