11 Juni -15 Grattiskort

Grattiskort med egengjord text.
Trixade lite med olika fonter och det blev rätt bra.
Perfekt när man kan fixa en egen text
som passar till det man håller på med.
 
Mönstrade papper från ett block som heter
Pretty Floral från Joy.
 
Jag har använt en digistämpel från Mo Manning.
Hon heter Peggy.
Motivet är färglagt med copic.
Jag la lite glitterränder på motivet,
men det syns som vanligt inte på fotot.....sorry.
Pennan jag använder heter Gelly roll, färgen clear star.
Älskar den pennan!
 
"Grattis på födelsedagen"har jag alltså gjort själv.
Jag jobbar i power piont, tycker det är lättast.
Jag lägger in den ena texten först,
sen drar man dit den andra där den passar.
 
I kanten några olika blommor och ett par charms.
De fina sugrören köpte mamma i London.
De passar till de flesta papper jag har,
perfekt!
Tack mamsen ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh vilket superfint kort. Riktigt gulligt. Önskar jag vore bättre på att fixa fonter och annat jag me....meeen det brukar inte gå så bra!! :)

Kraaaaam
Marithaskortochscrap.blogspot.se

2015-06-11 @ 06:59:43
Postat av: Sindra

Superfint kort! Och så snyggt färglagt! Gillar alla fina dekorationer du har använt dig av. Sugrör letar jag efter. Det blir lite långt att åka till London för att köpa dem ;)
Ha det gott!
Kram

2015-06-11 @ 10:03:07
URL: http://sindras-gnistor.blogspot.se/
Postat av: Camilla

Jättefint kort, och vilket ljuvligt papper.
Väldigt söt stämpel:)
Kram och ha en underbar helg!

2015-06-12 @ 09:04:24
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Onkis

Vilket fint kort, härliga färger och jag gillade också den texten.
Kram!

2015-06-12 @ 18:02:10
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Sara

Vilket otroligt vackert kort! Stämpel, text, färgläggning..allt! Superfint!

2015-06-12 @ 19:40:10
Postat av: Maria

Snyggt hur du fått ihop pappren, fint motiv och väldigt fin font på texten =) Är alltid lika trevligt att kika in hos dig och se dina fina alster och fint färglagda stämplar. Ha en bra dag! kram

2015-06-13 @ 10:05:47
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0