1 Februari -15 Snön den vräker ner

Idag vräker snön ner utanför mitt fönster.
Egentligen hade vi tänkt ta en tur till
Uppsala för lite shopping, men det får vänta
till nästa helg.
Känns onödigt att ge sig ut på vägarna
när de varnar för vädret, när man inte måste.
 
Tar mig istället tid att visa dig ett kort jag gjorde förra helgen.
Vi hade en liten träff i min lokal,
och det blev en hel del gjort.
Det viktigaste med träffen är inte hur mycket man "hinner"
eller vad man gör, utan det viktigaste för mig är att få tid att
umgås med mina scrapvänner, få tid till samtal och inspiration.
 
Jag har färglagt den söta digistämpeln från
Mo Manning
med mina distresspennor och vattenpensel.
Jag har även lagt både streck av glitter och
glittrat vingarna, men jag får tyvärr aldrig till det
så det syns på fotona.
 
I kanten massor av blommor
och utstansade swirlar.
Mönsterpapper från Maja design.
Kakservetten bakom, som ofta på mina kort.
Jag gillar kakservetter, de ger det där lilla extra åt ett kort.
 
Vill även idag tipsa om att jag har rea på mina egendesignade stämplar.
Du hittar dem HÄR
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilket underbart kort! Stämpeln är verkligen söt och så fint färglagt. Snygg blomsterhörna =) Kram

2015-02-01 @ 13:04:58
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Maritha

Huuuuur gulligt som helst verkligen! :)

Kraaaaam

2015-02-01 @ 14:16:19
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Helt underbart vackert kort:))Så söt stämpel som du färglagt sååååå snyggt:))Vackra papper och blomdekorationen gillar jag mycket:))

Förståndigt att inte åka ut på vägarna om man inte måste. Här snöar det också. Bättre att vara inne och blogga eller pyssla;))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-02-01 @ 14:49:58
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0