18 December -15 24 december närmar sig

Nu närmar sig 24 december.
Jag hoppas på att vi får lite lagom mycket snö också,
så att det verkligen känns som jul då.
Ett rätt enkelt kort idag, med en fin kakservett
som jag stansat ut med en die från QK
och ett par vimplar.
 
Nallen är en gummistämpel från
Lilly of the Valley
Jag har färglagt med distresspennor.
Runt kanten har jag lagt en sträng stickles
glitter Platinum.
Småstämplar runt kanten.
Snöstjärnorna är stansade med en punch
från Martha Stewart.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Alltså denna nallen är ju helt underbart söt! Jättefint julkort. Kram

2015-12-20 @ 12:33:14
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0