12 December -15 Julkort i annorlunda färgskala

Ibland är det kul att göra julkort i annorlunda färger,
inte bara julrött och grönt.
Ni som känner mig vet att jag oftast inte för
i de traditionella färgerna, och idag är det
turkost och brunt som gäller.
Jag hittade gamla Maja designpapper
som om jag använde.
Under rosetten har jag satt en pytteliten
tallkotte som jag plockade när vi var
ute och gick i höstas.
 
Motivet är en digital stämpel som jag
köpt för en tia hos Skapar Källarn
Färgläggning med copic.
Runt motivet stansat med dies från
Spellbinder och Memory Box.
 
I kanten snöflingor och blommor blandat 
med kvistar utstansade i grönt.
 
Jag hoppas jag kunde ge lite inspiration idag,
det är väldigt sporadiskt skapande
hos mig just nu.
Ikväll ska jag iallafall träffa en kompis 
och vi ska ha lite scraptid.
Mysigt, ser fram emot kvällen!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Så sött julkort i vackra färger, me like:))Ser att du satt dit ditt rödprickiga hjärta igen, det var ett tag sedan;)Vacker blomdekoration och God Jul dien gillade jag:) Du är så duktig Åsa:)

Ha nu en fin Lördagskväll
Kramizar Marie

2015-12-12 @ 16:33:32
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Det är ju så snyggt ihop, brunt och turkost. Jättefint julkort och härlig stämpel =) kram

2015-12-12 @ 17:08:33
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0