11 December -15 God Jul med pippi

God Jul med söta pippisar från Karin Zander.
Hon ritar såååå många fina digitala stämplar.
Jag har använt mönsterpapper från
gamla kollektioner av Maja Design.
Du hittar digistämpeln HÄR
Perfekt att man själv kan välja storlek på motivet.
 
Färgläggning med copicpennor.
Glitter av Wink of Stella och Gelly roll clear star.
Runt pippisarna har jag använt en die.
 
God Jul är en stämpel jag köpte när jag var på träff i Bollnäs.
Stansade ut med Stamp´in Up rund och scalloped.
Glitter med Stickles Star Dust runt motiv och text.
Snöstjärnorna har jag stansat med en
Martha Stewartpunch.
 
Nu är det verkligen dags att försöka få klart
julkorten, vet inte hur många jag gjort
eller om de kommer räcka - men de närmaste
får nog ett kort i lådan i jul ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Ljuvligt julkort du gjort igen:))De fåglarna är ju såååå söta och du har färglagt dem så fint:)) Vackra papper, dies och God Jul stämpeln gillade jag, snygg:))
Jag vet inte heller om jag gjort tillräckligt med julkort i år. Kom igång alldeles för sent!

Må så gott
Kramizar Marie

2015-12-12 @ 16:21:22
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Åh så fint detta kortet blev! Fåglarna är verkligen söta och påminner om ett gäng ballonger nästan =) Väldigt fin God jul text. Kram

2015-12-12 @ 17:09:46
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0