7 Augusti -15 Birgitta fyller år

GRATTIS BIRGITTA!!!!
Birgitta fick ett kort med en söt Magnoliastämpel
nu idag när hon firar sin födelsedag.
Jag fotade innan jag visste vem som skulle få
kortet, så efteråt har jag satt dit hennes ålder på vimpeln
och skrivit dit hennes namn längst ner till vänster
med klisterbokstäver.
 
Bakom motivet sitter en utstansad cirkel
med fin kant. Den är stansad med en die
från Spellbinder, den heter Lovely view.
Vimpeln är stansad med en die från Cherry Lynn Design
som heter DL 278.
Bakom motivet sitter även en bård
som är stansad med en die från Magnolia.
 
Motivet är färglagt med copicpennor.
Hud: E11,00,000, R21
Hår: E41, 51,42
Byxor: E41,42,43,44
Skor och tröja: B91,93
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Birgitta Lekzen

Tack för det finn kortet och jag gillade det jättemycke och fina färger Kram

2015-08-08 @ 16:51:40
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Så sött födelsedagskort:)Söt stämpel som du färglagt så fint, som vanligt:))
Härliga papper, dies och blommor:))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-08-08 @ 21:48:09
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Vilken söt Magnoliaflicka, och så fint färglagt =) Snygg ram runt vimpeln. Kram

2015-08-10 @ 18:41:18
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Jasmine

Ååh, vilket härligt kort! Jättesött :)

-Älskar diesen också! -Du vill inte stansa ut något till mig, pretty please? :)

2015-08-22 @ 11:54:42
URL: http://noxine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0