3 Augusti -15 Saknar Bildmålarna

Jag saknar Bildmålarna, Lalla och hennes fina stämplar.
Visst har jag ett gäng här hemma, och en del kan man
få tag i via FB-gruppers köp och sälj - men jag inspireras ju så
mycket av nya stämplar och det släpps ju inte längre några
nya Bildmålarstämplar. :( 
Tog fram en av mina favoriter och gjorde
ett kort i lila den här gången.
 
Mönstrade papper från Magnolia och Maja Design.
Motivet är färglagt med copic.
Jag målar faktiskt fortfarande med distresser, 
och gillar dem fortfarande massor ;)
Har flera motiv färglagda med både copic och
distresser, så vi får se vilket som dyker upp framöver.
Här har jag använt följande copicpennor:
Positiv: E40, 41
Skor: E70,71
Hatt: E70,71
Kläder: BV04,02,01
Hud: E11,00,000
Hår: E40, 42,51
Skugga runt: W0,1,2,3,5
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Yvonné

Tycker också om Bildmålarnas stämplar, finns alltid någon till varje tillfälle. Du får alla kort så vackra med din färgläggning, trots att lila inte är min färg riktigt, så kan jag inget annat än tycka om ditt kort.
Kram Yvonné

2015-08-03 @ 11:11:55
Postat av: Camilla

Sååå sött kort du gjort i fina färger:) Jag förstår att du saknar Bildmålarnas stämplar. Jag känner precis som du:(
Tur att vi samlat på oss en del.
Kram och ha det fint!

2015-08-03 @ 11:20:34
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Maria

Vilket sött violpapper och Bildmålarstämplarna är verkligen fina. Fin textstämpel (kram). Kram!

2015-08-04 @ 18:59:22
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0