2 Augusti -15 Mickan fick ett kort till

Min sambo brukar be mig göra kort när nån fyller,
och såklart fick jag göra ett kort till åt Mickan.
Då använde jag den söta tösen från
My Besties.
 
Mönstrade papper från Bo Bunny.
Motivet är utskrivet på datorn,
på skrivaren Samsung CLP-365
som är perfekt när man ska måla med
distresspennor. 
Jag har använt följande distresspennor:
Hud: Tattered rose
Hår: Antique linen & Scattered straw
Klänning, hatt och strumpor: Victorian velvet
Byxor, skor och kofta: Hickory smoke
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gurkiss

Vilket underbart och härligt kort du har gjort.
Himla söt stämpel :)
Snyggt med det stansade i kanten bredvid motivet :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

2015-08-02 @ 10:26:19
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking
Postat av: Maria

Vilken underbart söt stämpel, jättefint kort! Så fint med de rosa och grå tonerna du färglagt med. Kram

2015-08-02 @ 11:25:52
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Titti

Kortet är så fint , älskar motivet, snygga färger
Kram från Titti


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0