1 Augusti -15 Bröllop

Bröllopskort med digistämpel från Tiddly Ink.
 
Färgläggning med distresspennor och vattenpensel.
Glitter på hela klänningen med Wink of Stella.
Text och ram runt motivet har jag gjort i 
Power point,
min vän Sofia har visat mig.
Krångligt, men har jag en manual så kan jag ;)
Tur man har vänner som är duktiga på datorer,
när man själv inte är lika haj.
 
I kanten några blommor och ett par fina blad
tillsammans med en filmstrip.
 
Jag hoppas brudparet får en fin dag,
och några få regnstänk i håret - för det betyder ju lycka och tur.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Den bröllopsstämpeln är verkligen fin, den inger ett slags lugn på något sätt =) Och det blir så läckert med ramen runt med texten i. Kram

2015-08-02 @ 11:29:05
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0