4 September -14 hÄnglarpojken i blått

Vi hade scrapträff i lördags, och det är alltid så trevligt när vi träffas.
Eftersom flera av mina scrapvänner har mycket annat för sig på helgerna,
livet består ju inte enbart av scrap ;)
blir det ibland inte så välbesökta träffar.
Så nu har jag bjudit in några nya scrappare, det är alltid
roligt att lära känna nya människor med samma intresse.
Vi var sju stycken glada tjejer som träffades i lördags och hade skoj.
Vi satt som vanligt hela långa dagen, från klockan tio till klockan 22.
För en del av oss är det viktigaste inte att skapa, utan man ser dagen
som ett tillfälle att träffas och få inspiration.
Andra ser dagen som ett tillfälle att hinna skapa, något man annars
kanske inte hinner med i sin vardag.
Jag tror att för oss alla är dagen ett trevligt tillfälle att möta vänner med samma intresse.
Ofta när vi har träff, och så blev det även i lördags,
så kommer någon/några som inte har tillfälle att vara med och scrappa, dit
bara för att umgås en stund och se vad vi håller på med för att få inspiration.
Det uppskattar jag massor!
Jag är så glad att jag har vänner som vill träffas
och scrappa tillsammans med mig.
TACK till alla er som kom,
och till er som inte hade möjlighet den här gången,
hoppas jag att vi ses snart igen.
 
Jag har använt lilla hÄnglarpojken i blått på detta kort.
Färgläggning med distress markers,
den blå färgen är Stormy Sky.
 
Papper från Maja design.
Kanten med hjärtan är en punch från EK Sucess
som heter Arrow....det betyder alltså att det ska föreställa
en pil, men det tycker inte jag ;)
Jag tycker det liknar hjärtan.
 
Vi bruka ta med scraploppis om vi har något över.
Det är uppskattat, och en del blev rika i lördags ;)
Jag köpte mig ett set med clearstamps, och måste förstås
testa en av dem direkt.....det bruna i kanten är gjort med den.
Grattis har jag skrivit med skumbokstäver.
Man får ta det man har, och när vissa bokstäver är slut
 får man blanda versaler och gemener som jag gjort här.
 
Vill till sist bara säga att jag
SAKNAR hÄnglar!!!!!!!!!
 
Nån mer som gör det?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Underbart gulligt hÄngla kort du gjort, me like:))
Härliga papper och dekorationer:))
Kul med scrapträffar:))

Må så gott
Kramizar Marie

2014-09-04 @ 11:36:17
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Anna

Jätte gulligt kort! Så fint komponerat med mönsterpappren oxå. ÅÅÅÅ vad myyysigt det låter med scrapträffarna :) Tack för input! Ha en bra dag kram Anna

2014-09-04 @ 13:29:03
Postat av: Johanna -pojjo

Fantastiskt sött kort och jag kan bara hålla med.. saknar hånglar.. dom är sötare än magnolia tycker jag *ler*

2014-09-04 @ 18:45:28
URL: http://pojjos.blogg.se
Postat av: Margareta

Åh så söt hÄnglapojke på ett superfint kort!!
Håller med - saknar hÄnglarna såå!!!
Tack för att du ordnar träffarna och att jag får vara en av "tjejerna"!!
Kram!!

2014-09-04 @ 19:36:27
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Maria

Åh så fint kort! Härlig blå färg och pojken pasade bra in. Kram

2014-09-05 @ 07:01:58
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Titti

Verkligen fint pojkkort i snygga färger och så skoj att läsa om era scrapp träffar var själv på en i Linköping i helgen Amazing scrap och vi var 50 stycken tossiga tanter där och 2 butiker Moa pyssel och K Design . Så skojigt så nu är man scrap bakis.
Ha det gott kram från Titti


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0