7 Oktober -14 DT-KORT FÖR MOMAS LIL´SHOP OF STAMPS

Idag bloggar jag ett DT-kort för
Momas lil´shop of stamps
 
Monika har bestämt sig för att lägga ner sin webshop
i slutet av oktober, och det är synd, för hon har så
många fina stämplar i den.
Skynda dig att köpa de du vill ha, för snart finns inte
möjligheten längre.
 
Ett julkort med den fina digitala Momastämpeln med ljusen.
Jag har använt mönstrade papper från Maja design.
 
 
Stämpeln heter
 
Jag har färglagt den med distresspennor och vattenpensel.
 
 
Jag har satt en söt liten änglacharm längst ner i en rosett.
 
Kika in hos
 för att se alla fina stämplar hon säljer.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilket fint kort du gjort, stämpeln är verkligen jättefin. Härliga färger på kortet, och den llla charmen är verkligen söt. Kram

2014-10-07 @ 18:19:00
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Titti

Så gullig stämpel på kortet som är så fint, älskar den söta charmsängeln. Ha en skön tisdag kväll , kramar från Titti

Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Underbart vackert julkort du gjort, me like:)))
Så fint du färglagt motivet:))Vackra papper och den lilla charmsängeln är så söt:))

Må så gott
Kramizar Marie

2014-10-08 @ 13:38:50
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Cath.

Vilket underbart kort! Gillar det finstämda du får fram genom färgval och färgläggning! Kram!

2014-10-15 @ 14:19:31
URL: http://cathspyssligaliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0