18 Oktober -14 Tidningen Julehilsen

 
I början av året fick jag frågan om jag ville vara med i tidningen Julehilsen.
Det är en norsk scraptidning som kommer en gång per år,
och den visar julinspiration.
De har även en tidning som kommer sex gånger per år,
som heter Ett Trykk.
Jag fick i uppdrag att skapa tre julkort i blått med valfria stämplar,
motiven skulle vara
färglagda med distresser.
 
Mitt första kort ser ut så här. 
Jag har använt en julstämpel från Magnolia.
För att se mer av kortet och se min materiallista, kika i tidningen ;)
 
Mitt andra bidrag, med en stämpel från Bildmålarna
 
Mitt tredje julkort i blått med en fin stalledräng från hÄnglar & stÄnglar.
Min egen lilla julpost-stämpel i kanten.
 
Jag är glad att jag blev tillfrågad, för det var roligt att få vara med.
Jag gillar deras tidningar, för jag får alltid massor av inspiration
i dem. Nu var det min tur att inspirera andra, vilket jag tycker om.
Tidningarna brukar finnas att köpa hos Pressbyrån, man kan
även lägga en prenumeration via dem om man vill ha dem
direkt i brevlådan.
 
Ha en fin lördagskväller.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sindra

Jag förstår att de frågade dig! Du är fantastisk på att färglägga! Så fina kort alla tre! Om jag måste välja en av dem, vilket är svåååårt, så blir det stjärngossekortet!
Ha det gott!
Kram

2014-10-18 @ 19:33:04
URL: http://sindras-gnistor.blogspot.se/
Postat av: Camilla

Va kul att få en sådan förfrågan:) Jättefina kort alla tre. Jag är väldigt förtjust i Bildmålarnas stämplar och tycker att denna är sååå söt.
Kram och ha en fortsatt trevlig helg!

2014-10-18 @ 22:51:40
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Maria

Va roligt att få vara med i en tidning, det är ju verkligen ett kvitto på att det du gör är så fint och kan inspirera andra! Blev tre väldigt fina julkort =) kram

2014-10-19 @ 10:56:13
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Så kul att du fick vara med i tidningen, men så är du ju så himla duktig också:)) Alla tre korten blev såååå vackra:)) Ursöta stämplar. Jag tokgillar dina tags och vimplar:))

Må så gott
Kramizar Marie

2014-10-19 @ 13:39:24
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0