16 Oktober -14 Tävlingsbidrag

När jag var i Avesta på träff/mässa i lördags
fick vi utmaningar/tävlingar att vara med i.
Jag var med i Helihaks tävling.
Man skulle skapa ett stafflikort, och det skulle finnas
en textstämpel med på kortet - och gärna dekorationer.
 
Jag fick låna en textstämpel av min bordsgranne Malin.
Runt texten har jag glittrat med en Gelly roll penna som heter Clear star nr 700.
Den är användbar både till detaljer på motiv och till sånt här.
Jag har stansat ut textstämpeln med en die från Spellbinders.
Bakjom motivet sitter en bit Rug Canvas och en kakservett.
I hörnet en fin snöfingecharm som jag köpte hos Helihak.
 
Så här ser kortet ut när man ställer upp det.
Man kan vika ihop det så man kan posta det, och sen
ställer man upp det om man vill ha det framme.
 
Tack för titten!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Ännu ett jättefint kort från dig:)Stafflikort är roliga att göra. Textstämpeln var jättefin. Vackra papper och dekorationer. Snygga swirls:))

Må så gott
Kramizar Marie

2014-10-16 @ 09:28:04
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Vilket fint stafflikort du gjort! Gillar verkligen den där spellbinder dien, blir så fint mönster. Kram

2014-10-17 @ 19:01:59
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Elisabet

Ett jättefint kort och roligt med en annorlunda vikning.
Gillar kortet i förra inlägget mycket också. Det var en härlig "krisp-känsla" i det.

Jag har börjat blogga igen! Mycket tack vare pepp från många scrapvänner, bl.a från dig :)
Välkommen in vid tillfälle :)

Kram!

2014-10-17 @ 21:51:29
URL: http://www.elisabetsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Lisa-olsi

Jättefint kort i snygg röd färg.
Kul vikning och snyggt när du satt
svarta swirl så de ser ut att
klättra uppåt på kortet :)
Ha en fin helg // LIsa

2014-10-18 @ 13:45:47
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0