1 Oktober - 14 Scrapmässan till ända

I lördags var det dags för den 14:e Gävle scrap och stämpelmässa.
 Vi höll till i Bomhus Folkets Hus/ Legenden.
Som vanligt var det fri entré
och gratis demonstrationer.
Vi tycker att det ska vara gratis att gå in och kika,
för vi har under våra 14 mässor upptäckt att det kommit
 nyfikna som gått ifrån vår mässa med en påse i handen.
Många uppskattar dessutom att de kan ta med maken, sambon, 
barnen eller vännerna för att kika - utan att behöva lämna nån utanför dörren.
 
Nu är höstens scrapmässa till ända, och jag vill
passa på att tacka alla inblandade.
TACK till företagen som kom med alla sina fina saker,
tack till alla snälla vänner som hjälpte till att bära in och ut
alla företagens lådor, möbler och ställningar,
tack till alla besökare som kom och shoppade
 utan er alla - ingen mässa!
 
Nu lite bilder från mässan
 
 
 
 
 
 
 
 
Min mamma Margareta, och så Maria på Scrapdraken som hejar glatt.
Stundtals väldigt gott om plats, och stundtals lite trångt mellan hyllorna.
Jag har den här gången bara knäppt vid ett tillfälle.
 
Vid demobordet var det ibland rätt trångt och svårt att se.
Kul att många vill se våra gratis demonstrationer.
Alltid roligt med inspiration.
 
Jag hade tur som hittade en vän som är längre än jag, som kunde hjälpa till att fota
när mamma Margareta demade presentpåsar.
På nätet heter hon MormorMargareta, men efersom hon är MIN mamma, 
så skriver jag så. Hon är ju mormor åt mina barn ;)
 
Än en gång TACK till alla som var med på mässdagen.
Jag hoppas att ni alla hade en trevlig dag.
Att ni fick inspiration, att ni mötte nya och gamla vänner,
att ni hittade roliga saker att shoppa med er hem.
Själv hade jag en fin dag.
 
♥   ♥   ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: bili

Tack själv för trevligt besök på mässan, kul att träffa vänner jag träffat inom denna hobby. Kul att handla också och att få se bilder du visar här i din blogg. Ser att jag finns med på några bilder. Ha det bra.kram bibbi

2014-10-01 @ 19:55:35
URL: http://kortfonstret.blogspot.se
Postat av: Maritha

Vilka härliga bilder. ... ni ser ut att haft ett par toppendagar. :)

Kram kram

2014-10-01 @ 20:17:53
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.se
Postat av: Ann-Marie L

Jaha, så det är din mamma, det visste jag inte. Jag tycker det verkar så mysigt

2014-10-02 @ 10:35:23
URL: http://www.jozebelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0