21 November -14 Coming with Christmas

Tänkte visa ett kort jag gjort
med en av de nya stämplarna som
Scrap och Ting i Edsbyn
släppte alldeles nyss.
Den ingår i en serie som heter Saga Coming with Christmas.
Det är gummistämplar, och de motiven jag köpte är stora.
Monterade på EZ och bara att börja stämpla.
Vad jag förstått kommer det släppas
fler stämplar inom en snar framtid i samma stil.
 
Jag har gjort ett julkort med henne, men man kan ju använda
henne som motiv till födelsedag också.
Mönstrade papper från Maja Design.
 
Motivet är färglagt med distresspennor och vattenpensel.
Du hittar stämpeln HÄR
 
Jag har använt följande pennor:
Kläning och strumpor: Ols paper
Hud: Tattered rose
Hår: Antique linen
Marken: Pumice stone
Skugga runt: Weathered wood
Snöre på paket: Victorian velvet
Paket: Frayed burlap
 
God Jul att skrivet med foambokstäver.
Kanten runt motivet är stämplad med olika småstämplar.
Kanten med snöflingorna är en punch från EK Sucess.
 
Bakom motivet sitter ett par stora fina snöflingor som
jag gjort med en Magnoliadie.
Visst är den helt underbar!
Kanten runt motivet är stansat med en Spellbinderdie.
På blommor och runt kortstommen och mönsterpapperna
har jag använt Inka Gold färgen Platinum.
 
Nu är det inte långt kvar till jul, se till att
köpa klappar och gran nu ;)
så hoppas vi vädergudarna ser 
till att vi får snö.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulla

Så himla söt tjej, visst går den bra att använda till födelsedag också.
Kram Ulla

2014-11-21 @ 10:29:31
URL: http://ullasscrapprum.blogspot.se
Postat av: Anna

Meeeen vad fiiiint!!! Vad roligt att få se den på ett av dina kort!!! Jätte snyggt!!! Kram Anna

2014-11-22 @ 09:59:19
URL: http://urascrap.blogg.se/
Postat av: Scrap och Ting

Men ååååh va roligt att se :)))
Så himla fint!!!

Jag kommer släppa många fler :)
Jag har planer på att släppa nästa efter nyår men kan/vill inte säga något datum ännu :)

2014-11-22 @ 17:17:55
URL: http://scrapochting.blogg.se
Postat av: Jennie

Jättefint, som vanligt! :) Tacksam för att du delar med dig och ger mig och många andra massor med inspiration. <3

2014-11-23 @ 13:22:39
Postat av: Maria

Åh, så fint kort! Stämpeln är verkligen söt! Fint med inka på blommorna =) kram

2014-11-23 @ 19:12:52
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Sååååå gulligt julkort med en söt flicka som du färglagt så fint:) Super läckra olika dies du använt också:)) Så mycket fint att vila ögonen på:))

Må så gott
Kramizar Marie

2014-11-25 @ 22:43:21
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0