18 November -14 Sittande hÄngla

Idag visar jag ett kort med en söt stämpel 
från hÄnglar & stÄnglar.
Jag har gjort ett kort i stilren stil den här gången.
Vi satt sent på kvällen på träffen vi hade i helgen,
och jag fick inte riktigt till det med detaljerna
som jag ville ha det.
Det får duga, men helt nöjd är jag inte.
 
Motivet är supersött, och jag har färglagt henne med
distresspennor och vattenpensel på akvarellpapper.
Jag använder Canson Montval 200 g.
Det funkar även bra i min skrivare, när jag skriver ut digisar.
Detta motiv finns dock inte som digi.
Jag har använt pennan Stormy sky till de blå partierna,
och Old paper till byxor och skor.
När jag skar ut motivet med min die, fick jag klippa
runt fötterna och sticka ut dem utanför dien
för att det skulle få plats i min oval.
 
Tack för besöket, välkommen åter!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Inga

Jag tycker du kan känna dig nöjd....det är jättefint!
Kram

2014-11-18 @ 15:59:52
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.com
Postat av: Maria

Jag tycker du ska vara nöjd med kortet, blev jättefint med milda, fina färger. Fin detalj att fötterna sticker utanför tycker jag, motivet blev liksom lite mer levande =) kram

2014-11-18 @ 19:05:41
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Carina

Jättefint kort! Det ska du vara nöjd med. Jag funderade ett bra tag på hur du hade gjort med fötterna... lycka när jag skrollade ner och du berättade :) Kram

2014-11-19 @ 13:13:02
URL: http://carinasscrapbord.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0