17 Maj -14 Gammelrosa

 
Idag ett kort i gammelrosa.
Härliga mönsterpapper från Maja design.
 
Motivet är från PinkGemDesign.
Länk finns i vänsterkanten.
 
Jag har färglagt henne med Distress Markers.
Jag har använt följande pennor:
Hud: Tattered rose
Hår: Antique linen & Scattered straw
Byxor: Old paper
Tunika: Victorian velvet
Påskliljor: Scattered straw
På de vita kanterna av tunikan har jag lagt ett lager stickles.
Motivet är utstansat med en spellbinderdie.
 
Texten Made with Love är en stämpel som jag köpt
hos Hjerteboden i Norge för länge sen. Nu såg jag att
de kommer lägga ner, och de har rea på sina saker.
De har även de fina stämplarna jag använt runt kanten av motivet.
Märket på de stämplarna heter Stämpelglädje.
 
När mamma och jag var i London på mässan Ally Pally
hittade vi fina prickiga band, det kom med flera olika färger hem.
Här har jag använt av det gammelrosa med vita prickar. Love it!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Wow! så vackert kort du gjort, me like:))Den stämpeln var så söt och du har färglagt den sååå fint:))Bandet gillade jag också:))
Alltid lika inspirerande att kika in till dig:))
Du är så duktig:)

Må så gott
Kramizar Marie

2014-05-17 @ 21:31:47
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Carina

Åhh så fint. Stämpeln är underbar och du färglägger så snyggt. Kram

2014-05-18 @ 08:19:52
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se
Postat av: Onkis

Ännu ett härligt och vackert sommarkort som du har gjort.
Ha en bra söndag.
Kram!

2014-05-18 @ 08:32:38
URL: http://www.onkis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0