30 Mars -14 Matilda har tagit körkort!

I fredags tog min yngsta dotter, Matilda, körkort.
Grattis Matilda!
 
Under några intensiva månader har jag övningskört
med båda mina flickor.
Det har varit underbara stunder i bilen, där vi
haft tid och möjlighet att både diskutera körningen och alla saker
man bör tänka på när man är i trafiken......men också diskussioner
om livet, möjligheterna, framtiden och vännerna.
Jag är så glad att jag fått alla dessa stunder
tillsammans med mina barn.
Nu har båda flickorna körkort och behöver inte sin mamma
bredvid längre.
Jag hoppas och håller tummarna för att jag ändå får
många fler stunder i bilen med dem, för jag vill så gärna umgås med mina döttrar.
 
Matilda fick förstås ett kort.
Jag har skrivit ut all text på datorn, och stämplat med runda
stämplar runt "körkort".
 
Tack för titten!
Välkommen åter imorrn då jag visar ett DT-kort för Scrappweb.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis till Matilda. Jättefint kort hon fick. Det är en underbar känsla med att få sitt körkort. Vi övningskör med vår äldsta dotter som blev 17 år i januari. Hon gillar det verkligen vilket är jätteroligt.
Ha en fortsatt bra söndag!
Kram

2014-03-30 @ 15:36:37
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Camilla

Grattis till Matilda. Jättefint kort hon fick. Det är en underbar känsla med att få sitt körkort. Vi övningskör med vår äldsta dotter som blev 17 år i januari. Hon gillar det verkligen vilket är jätteroligt.
Ha en fortsatt bra söndag!
Kram

2014-03-30 @ 15:36:49
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Margareta

Såå kul att även Matilda fixat sitt körkort!! Har ju också fått vara inblandad på ett hörn - och nu är det över.....
Supersnyggt kort du gjort!!
Kram!!

2014-03-30 @ 23:07:24
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Grattis Matilda till ditt körkort:))
Kortet du gjorde till henne blev jätte läckert:))
Ted ska snart ta sitt också:))
Självklart kommer du få sitta bredvid dina döttrar nu när de kan köra "själva";) Du kommer att ha egna "privatchaufförer" hela tiden;))

Må så gott
Kramizar Marie

2014-04-09 @ 10:02:24
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0