8 Juni -14 Carina ritar såååå fina stämplar

Carina ritar såååå fina stämplar.
Hon designar både för Vilda stamps,
och så ritar hon freebies till sin egen blogg.
Kika in hos henne för att se alla fina saker hon skapar.
Carinas Pyssel
 
Nu sist bjöd hon på en liten grabb som är i målartagen.
Visst är han härlig med sin pensel och allt kladd.
 
Jag har färglagt med distresspennor som vanligt.
Tänk att man totalt snöar in på pennor, förr var det promarkers och copic
jag använde hela tiden - nu mina distresspennor.
Älskar att man på ett snabbt och lätt sätt kan få till skuggor och nyanser.
 
Runt pojken har jag stansat med en die från Spellbinder.
Du hittar den HÄR
 
Jag har använt mönsterpapper ur Majas senaste 6"block.
Jag älskar Majas papper, de är så dova och fina.
Lätta att jobba med, man får fram detaljer och motivet utan
att mönsterpapperet tar över.
De små snurrblommorna i brunt har jag snurrat själv.
Jag klippte ut rundlar ur en bok, klippte dem som en sprial
och snurrade ihop med en pinsett.
En limdutt på slutet och lite chalk på kanterna.
Klart!
Staketet är en die från Magnolia, älskar det staketet. Så fint med alla ♥
 
 
Ser fram emot en sommar i solstolen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Onkis

Verkligen en härlig stämpel, ser att han ska måla ditt staket på det fina kortet :)
Kram!

2014-06-08 @ 09:06:16
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Margareta

Åh- tänker på när vi målade staketet förra sommaren - nästan lika mycket kladd då ;-)
Helt underbart kort! Han är ju så söt den lille målarkladden, fint färglagd av dig! Snygga papper o blommor och den där kanten överst älskar jag!
Kram!!

2014-06-08 @ 11:41:14
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Maria

Åh så fint kort! Pojken ser ut lite som om han blivit ertappad med att kladda med färgen =) Härlig stämpel! Kram

2014-06-09 @ 18:17:24
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0