7 Juni -14 Rosabrunt som jag gillar

Idag visar jag ett kort jag är mer nöjd med, än det jag visade er igår.
Jag har använt rosa och brunt, mina favoritfärger ihop.
 
Ett superfint motiv från Mo Manning,
hon heter Odette
och jag har färglagt henne med distresspennor.
Runt motivet har jag stämplat med Stämpelglädjes fina
stämplar i setet Vintage garden.
Ett litet brunt kuvert och ett utstansat hjärta. Den dien är en Magnolia.
Kanten är stansad med en die från Die-namics.
 
Fint mönsterpapper från Magnolia och blomster i hörnet.
Några blandade blad vid blommorna.
 
Tack för titten, hoppas vi ses snart igen.
Ni ska veta att jag blir glad för alla fina kommentarer.
 
♥    ♥    ♥
 
 
Den här lilla söta Greta har jag fått av BildmålarLalla.
Jag njuter av att sommaren kommit så man kan hänga
ut tvätten. Det luktar så gott när den får hänga ute.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad fint kort. Stämpeln är ju bara för söt.
Kram och ha en fortsatt bra helg!

2014-06-07 @ 08:19:53
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Onkis

Tror jag skrivit det förut här inne hos dig, men den stämpeln är så underbar, jag blir glad när jag tittar på den och ditt fina kort.
Kram & ha en trevlig helg!

2014-06-07 @ 09:29:48
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: sara s

Som vanligt hittar jag en massa inspiration här inne, läste ditt förra inlägg om kortet du inte var helt nöjd med, det är så tråkigt när man inte känner sig nöjd oavsett vad andra tycker.
Men du var ju nöjd med din snurrblomma och det blir jag aldrig, får helt enkelt inte till dom, hur gör man?
Vilken stl på cirkeln och hur bred remsa, eller du kanske t.om har lust att göra en demo??? =0)

Svar: Tack för din kommentar! Jag vet inte om det kommer nån demo på snurrblommor, men kanske ;)
Åsa/asamia

2014-06-07 @ 20:08:31
URL: http://enuffes.blogg.se
Postat av: Margareta

Underbart läckert Åsa!! Hon är verkligen såå söt den här lilla dansösen!!
Jättesnyggt med det fina kuvertet och hjärteswirlen också!
Scrappa lugnt ikväll!! Kram!!

2014-06-07 @ 20:18:46
URL: http://mormormargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0