27 Juni -14 DT-KORT FÖR MOMAS LIL´SHOP OF STAMPS

Idag bloggar jag ett DT-kort för
Momas lil´shop of stamps
 
Idag har jag maskat ihop två av Momas digitala motiv.
Garden roses and banner och texten Tack för att du finns
som finns med på arket Varje dag
Jag målade med distresspennorna.
Jag använder distresspennor & vattenpensel och skriver
ut på akvarellpapper.

 
Jag har stansat ut motivet med spellbinders nya dies.
En kakservett bakom och ett par fjädrar och en blomma.
Jag ville få motivet i fokus, inte så mycket annat att titta på runtomkring.
 
Kika in hos
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Ett så vackert "Tack för att du finns!" kort:))
Blomstämpeln var så vacker och du har färglagt den så fint:)) Dien gillade jag jättemycket:) Så läckert med rosa och brunt, me like:))

Ha nu en skön helg:)
Kramizar Marie

2014-06-27 @ 11:39:52
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maritha

Tänk att vi tog exakt samma stämpel hihihi mitt kort kommer i juli. Andra färger på mitt som oxå är ett tack-kort. :)
Kortet är verkligen jättefint
Kram kram

Postat av: Margareta

Kanonfint blev det Åsa!!
Vackra färger, läckert färglagt, fint utstansat - harmoni i allt!! Love it!!
Kram!!

2014-06-27 @ 22:53:25
URL: http://mormormargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0