10 Juli -14 DT-KORT FÖR MOMAS LIL´SHOP OF STAMPS

Idag bloggar jag ett DT-kort för
Momas lil´shop of stamps
 
Tack-kort med en av Momas fina stämplar
Hollyhock
Man får stämpeln som digital fil, png.
Sen skriver man ut den i önskad storlek på önskat papper.
Smidigt och det blir verkligen fina utskrifter, skarpa och fina.
Jag gillar verkligen digitala stämplar!
 
Jag har skrivit ut motivet på laserskrivare, på akvarellpapper.
Sedan har jag färglagt motivet med distresspennor och vattenpensel.
När det torkat ordentligt har jag ritat smala ränder som glittrar
i hela motivet, med en penna som heter Gelly Roll nr 700, clear star.
Jag har använt dessa distresspennor:
Skugga runt:
Weathered wood
Stjälkar och blad: Peeled paint
Blommor: Tumbled glass
 
 
Kika in hos
 

Kommentarer
Postat av: bili

Vackert kort. Fint upplägg och lagom dekoration. Hoppas du har det bra i sommarvärmen.Själv jobbar jag och om 2 veckor blir det semester :) kram bibbi

2014-07-10 @ 11:08:30
URL: http://kortfonstret.blogspot.com
Postat av: Camilla

Åh, vilket vackert kort. Stilrent och fint:)
Kram och ha en bra helg!

2014-07-11 @ 08:54:31
URL: http://kortmillas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0