14 Februari -14 Vänskapspost...

Idag tänker jag visa hur jag använt en av mina runda stämplar.
Jag stämplade upp motivet från Magnolia,
sen stämplade jag vänskapspost på ett annat papper och
klippte bort den svarta kanten. Då passade stämpeln perfekt
att sätta på distanskudde på skylten hon håller i.
 
Närbild på motivet Tilda från Magnolia.
Den lilla ♥kanten är stansad med en punch från EK Sucess.
Den heter Arrow.
Jag har färglagt Tildan med Distress Markers.
Hud: Tattered rose
På kinderna har jag använt torrchalk i rosa.
Hår: Antique linen & Scattered straw
Klänning, rosett och skor: Victorian velvet
Marken: Pumice stone
 
Mina runda stämplar hittar du
Det finns flera olika ark att välja mellan.
 
Kram har jag stansat ut med en die från Tim Holtz.
Fjärilskanten i överkanten är en die från Marianne design.
Det prickiga papperet har jag stansat med en die från Die-namics
 
Lilla tagen med några fina band och ett pärlsnöre.
Bakom allt sitter en fin kakservett.
Jag älskar kakservetter!
Jag har använt mönstrade papper från Bildmålarnas fina 15x15block.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Men så gulligt kort, me like:)) Stämpeln är ju urgullig och så fint färglagt:) Det blev så läckert med din egna stämpel:))Du har använt så läckra dies och dekorationer:))
Ha nu en härlig helg:)

Alla hjärtansdag kram till dig:)
Marie

2014-02-14 @ 12:33:50
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Jättefint kort, passade ju jättebra med din egen stämpel på skylten =) Gillar att du knyter ihop flera band till ett litet kluster =) Snyggt! kram

2014-02-14 @ 18:01:32
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Margareta

Love it!! Såå härligt!!
Kram!!

2014-02-14 @ 21:25:22
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Carina

Sååå snyggt kort. Gillar lager på lager. Kakservetter är fint. Fina bokstäver. kram

2014-02-15 @ 08:03:57
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0