20 December -14 Digi från Wee

En söt digistämpel från Weestamps 
fick pryda dagens kort.
 
Weestamps stänger, förhoppningsvis tillfälligt 31 december.
Det är nåt problem med skatter på digisar som gör att
de tänker stänga webbutiken.
Jag passade på att köpa ett par som jag vill ha.
Du kan läsa mer om stängningen, och hämta rabattkoder
hos Sylvia
 
Färgläggning med distresspennor och vattenpensel.
Mönstrade papper som jag köpte i somras,
ett fint litet 6"block som heter Isabella från Whimsy stamps.
Älskar dessa papper, så jag köpte två block.
Den rosa bollen som jag satt bland blommorna,
fick jag av en scrapvän på träffen vi hade nyss.
 
Tack för titten, lova att inte stressa inför jul
det blir jul ändå ;)
 
K  R  A  M
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Mycket söt kort, härliga stämplar från Wee. Synd de ska stänga, men vet vet, de kanske kommer tillbaka =) Kram

2014-12-20 @ 19:26:08
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Mycket sött kort med en söt liten flicka som du färglagt så fint:)Den filmstripen har jag också i min ägo, tokgillar den:))

Må så gott
Kramizar Marie

2014-12-22 @ 14:15:34
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0