3 April -14 Bildmålarna i grönt...

I lördags hade vi en liten scrapträff här i min kvarterslokal.
Vi brukar vara runt 8-11 stycken, men den här gången blev
vi bara fyra. Sen kom två stycken dit och satt en stund och pratade med oss.
En väldigt trevlig dag med mycket prat och skratt och många kort gjorda för min del.
 
Ett av korten blev grönt.
Jag har använt Bildmålarnas fina stämpel med den söta kaninen,
som blivit en klar favorit hos mig.
 
Jag har färglagt henne med Distress markers.
Till klänningen har jag använt mina pennor Old paper.
Jag har två, och de är helt olika i färgen - den ena fint ljusbrun, den andra
dovt ljusgrön. Tänk att de kan va så olika fast de heter lika. Mysko!
 
En kakservett i form av ett hjärta bakom motivet.
Mönsterpapper från Bildmålarna.
I kanten på motivet har jag använt en die från Die-namics,
så det ser ut som det är rivet ur ett block.
 
En söt spets bakom och några få blommor i hörnet.
Den lilla snurrblomman har jag klippt av en boksida med text.
Enkelt och fint blir det, bara att klippa en rundel som man sen klipper
i spiral och så snurrar ihop.
Texten fick jag med när jag beställde stämplar från Bildmålarna.
De skickar alltid med en liten överraskning, sånt är skoj!
 
Tack för titten, hoppas vi ses snart igen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Inga

Håller med dig...motivet är såå sött
sen blir det ju extra med dina detaljer och färger.
Har upplevt det med Promarker också att det heter samma men inte samma ändå....mycket mysko!
Ha en bra dag
Kram

2014-04-03 @ 08:01:57
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.com
Postat av: Onkis

Kul och träffas och bubbla lite och va roligt att du fick gjort fina kort, det du visar idag är jättefint.
Kram!

2014-04-03 @ 13:31:23
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Sandra Lindblom

Hej =)

Men så fint och jag älskar grönt!! Super söt lite tjej som passar så bra nu till påsk. Texten var ju hur fin som helst och passade bra in på ditt kort.

Kan vara lite skönt om man inte blir allt för många på träffarna med ibland. Då hinner man med och se vad dom andra pysslar med ;)

Ha en trevlig helg! Kram Sandra!

2014-04-03 @ 23:22:44
URL: http://pysselsandra.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0