2 April -14 DT-KORT FÖR MOMAS LIL´SHOP OF STAMPS

Idag bloggar jag ett DT-kort för
Momas lil´shop of stamps
 
Jag har använt en av texterna
på arket Varje dag
Jag gillar det arket, för man har så stor användning av alla texterna.
 
Motivet med flickan är en gratis digistämpel från Mo Manning.
Jag hittade den på Facebook.
Jag har färglagt den med distress markers.
 
Kanten har jag stansat med en die från Die-namics.
Kanten runt motivet med flickan har jag stansat med en die
från Cherry Lynn design.
 
Mönsterpapper från Bildmålarna.
 
Kika in till
och se alla hennes fina stämplar.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Onkis

Vilken unde5rbar stämpel :)
Hon ser verkligen lurig ut :)
Och texten passade jättebra till.
Kram!

2014-04-02 @ 10:08:48
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Margareta

Hon är verkligen charmig den där tösen! Hon ska nog få flytta hem till mig också ;-) sen får jag öva och öva innan jag får henne så söt som när du målar! ;-)
Hela kortet är läckert och texten såå fin!!
Kram! Få se om vi ses i em!?!

2014-04-02 @ 10:31:46
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Maria

Den lilla flickan ser lite finurlig ut, och så söt med sitt lockiga hår. Cherry Lynn diesen gör så fina die cuts, har letat efter stansar nu men svårt att veta storleken på den mitten delen, alltså hur stor yta man har att stämpla på tycker jag =) kram!

Svar: Jag håller med dig. När jag köper dies brukar jag köpa dem på mässor så jag kan mäta eller försöka se hur stora de är. Om jag skriver ut digisar, skriver jag först ut på ett datapapper och mäter med dien jag har om det funkar - innan jag offrar ett akvarellpapper.
Åsa/asamia

2014-04-02 @ 19:21:14
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0