15 Maj -13 Blått kort i utmaning...

 
Ni som följer mig på Facebook har redan sett det här kortet.
Jag gjorde det till en utmaning i Facebookgruppen
"En kväll - en utmaning" i slutet av förra veckan.
Vi skulle använda blått och massor av bling.
Utmaningen hette
"Nu slår vi klackarna i taket tjejer..."
 
 
Jag letade upp mina nya papper från Gävlemässan.
Köpte fina nya papper från Whimsy stamps av Mikaelas scrapin.
Jag hade aldrig sett deras papper förut, men är positivt förvånad.
Fina och tjocka papper med slitet uttryck. Perfekt för mig!
 
 
Digital stämpel från Saturated Canary.
Visst är hon härligt galen.
Färglagd med Distress Markers, och som du ser har jag
helt snöat in på dessa pennor.
Jag tycker det är så roligt att färglägga med dem.
 
 
Jag har rivit, ruggat och chalkat kanterna på mönsterpapperna.
Motivet har jag stansat i nederkanten med fina stansen från Martha Stewart.
Den heter Flourish Edge Punch och finns att köpa hos Scrappweb
Du hittar den HÄR
Bokstäverna har jag köpt hos Panduro.
Lilla blå frimärket köpte jag på en loppis.
 
 
Andra kanten av kortet.
Lilla nyckelhålet hittade jag hos Mikaelas Scrapin.
Det är en die med flera olika storlekar på olika sorters nyckelhål.
 
Tack för att du kikade förbi hos mig idag,
hoppas vi ses snart igen för jag har en del
kvar att visa dig om du vill.
 
♥ ♥ ♥
 

Kommentarer
Postat av: Onkis

Det härliga & fina kortet tål att tittas på flera ggr :)
Ha en toppen bra dag!

2013-05-15 @ 07:48:25
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: http://pysselsandra.blogspot.se/

Hej Åsa =)

Ja har ju haft turen att se ditt fina kort inne på Fejjan men vill så gärna skriva några rader ändå. Tycker tjejen är så mysigt sprallig med sitt stora vackra hår och det busiga utrycket i sitt ansickte. Och så bara det blev med det lilla nyckelhålet som dekoration.

Är lika förtjust i Distress pennorna som du är har dock inte så många andra men är grymt nöjd med att jag köpte hela röret med alla färgerna när jag väl slog till.

Ha en bra dag, många kramar från Sandra!

2013-05-15 @ 07:56:13
URL: http://pysselsandra.blogspot.se/
Postat av: Carina

Underbart kort. Stämpeln passar riktigt bra till temat för kortet.Kram

2013-05-15 @ 08:09:12
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se
Postat av: Anonym

Jättefint kort Åsa :) Jag har nog redan kommenterat, men som någon ovan skrev, det tål att kommenteras igen. Väldigt snyggt dekorerat utan att vara för mycket, dessutom är ju din färgläggning underbar. Jag provade vid något tillfälle en penna, får nog kanske ge dem en ny chans då jag har målat mycket med distresserna innan jag började med copic :)
Ha en bra dag
Kramiz

2013-05-15 @ 08:32:48
Postat av: Anonym

Konstigt att det blev postat av anonym??
Det är iaf jag som skrev inlägg ovan...
http://rozzanscrap.blogspot.se/
Kramiz Rozzan

2013-05-15 @ 08:34:27
Postat av: Margareta

Älskar kortet och den underbara färgen du färglagt med. Kanske måste skaffa en penna för att få till den - har ju försökt blanda - men.....
Kram på dig!!!

2013-05-15 @ 08:50:04
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Åhhh! sååå läckert "busigt" kort du gjort, tokgillar:)) Papprena är riktigt snygga med den slitna stilen:)) Du har använt så läckra dekorationer och stämpeln är sååå härligt galen;))
Du har färglagt henne såååå läckert också, som vanligt:))

Ha nu en fin dag:)
Kramizar Marie

2013-05-15 @ 10:30:50
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Titti

Ja kortet är så snyggt att det göt inget alls att se det igen, tycker så mycket om stilen och tokgillar det lilla frimärket du har fått med nere till höger.
Kram Titti

Postat av: Inga

Så härligt kort..den tjejen är riktigt mysig.
Det där nyckelhålet får jag nog leta upp....kul detalj!
Ja, du har gjort det igen! inspirerat mig alltså
Kram Inga

2013-05-15 @ 17:06:28
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0