13 Maj -13 Bildmålarnas nya serie...

 
Bildmålarna har släppt en ny serie stämplar.
De heter "Just me" och har ett tufft stuk.
Jag köpte två stycken för att testa,
egentligen är det kanske inte min stil.....
 
 
Jag har använt papper från ett 6" block från Whimsy stamps.
Köpte det av Mikaelas scrapin förra helgen på mässan.
Jag köpte två färgskalor, ett rött och ett blått block.
Lilla skylten med "Special delivery" hittade jag i mina gömmor.
 
 
 
Motivet är färglagt med Distress Markers.
Blommorna är glittrade med stickles Diamond,
men det syns knappt på fotot.
Kläder och hår har jag glittrat med min gelépenna
från Hannas Pysselstuga.
Du hittar den HÄR
 
 
 
Den fina metallfjärilen fick jag i en påse från
Pagoni på Scrap and pearl.
Vi fick massor av fina saker där, och en del
har jag inte ens öppnat.
Cardstocken jag använt till det här kortet fick vi
också där, och jag hade turen att vinna ett extra kit.
Min lilla Love-stämpel fick va med på ett hörn idag.
Jag gillar mina stämplar och försöker använda dem så mycket jag kan.
 
 
 
Köpte för ett tag sen frimärken på Panduro, de använder
jag på mina kort, men har även köpt frimärken på loppis.
Det är gamla svenska frimärken, riktigt fina en del av dem.
Tanten som sålde dem skulle bara veta vad jag skulle göra med dem,
hon stod en lång stund och berättade vilka som var mest värda.
Jag lyssnade plikttroget, men tänkte hela tiden att de där
kommer passa fint på mina kort =)
 
Blomsterhörnan har jag satt samman av en stor ros,
mindre rosor och två snurrblommor jag gjort av
ett psalmboksblad....eller om det är ett bibelblad.
Jag tycker om när man ser texten, och så satte
jag en liten vit pärla i mitten.
 
TACK för alla fina kommentarer ni skriver här inne.
Jag blir så glad när jag får hälsa på tillbaks, så fortsätt skriva!
 
♥ ♥ K R A M ♥ ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Jättefint kort. Dom är fina dom nya stämplarna.
Som alltid gillar jag dina färger, papper och dekoration. Kram

2013-05-13 @ 14:39:16
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Ett sååå läckert kort du gjort igen, me like:))
Jag tyckte den nya stämpeln var söt och så fint färglagt som vanligt:))
Du har även använt så vackra papper:)Din blomsterhörna är sååå fin också, snyggt med de snurrade blommorna:))

Må så gott:)
Kramizar Marie

2013-05-13 @ 15:23:27
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: http://pysselsandra.blogspot.se/

Hej =)

Så snygt du har fått till det med dina fina blommor och vilket vackert motiv sen. Man kan inte alltid anväda sig av samma motiv som man brukar och det här var ju en så söt tjej med vackra bliommor i sitt hår. Tycker om det fina frimärket och dina pärlor på tråd. Är även förtjust i den fina gasbindan du brukar använda på korten som jag har liftat från dig flera gånger =)

Tack för fin inspiration, kramar från Sandra!

2013-05-13 @ 17:07:55
URL: http://pysselsandra.blogspot.se/
Postat av: Onkis

Du färglägger så bra så stämpeln blev jättefin.
Gillar ditt fina kort.
Kram!

2013-05-13 @ 17:19:43
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Onkis

Vi blir jätteglad om du vill vara med i våran utmaning med ett av dina fina kort :)
Kram!

2013-05-13 @ 20:29:28
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Ulla

Tycker visst det är din stil så nu får du börja med dessa söta stämplarna också. Mycket fina papper du använt och säger som en av förra skrivarna att det var en superfin blommhörna. Gillar din färgläggning har försökt men det blir inte så bra då jag färglägger. Tack för titten hos mig idag det kommer ett bröllopskort nu som jag gjort så kika gäran in igen.
Kram Ulla

2013-05-13 @ 21:01:13
URL: http://ullasscrapprum.xn--bogspot-90a.se
Postat av: Linda -Pysselbus

Åhh vilket fint kort, vännen! Imponerad över att du "vågade" testa de nya motiven... Det gör inte jag.... ;-) Men kortet var fint ändå, även om jag inte gillar motivet så värst :-)

Kramis
Linda

2013-05-14 @ 11:11:28
URL: http://pysselbus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0