13 Juli -13 Sommaren är här idag!

 
Idag har sommaren varit här i stan,
det har varit härligt soligt och varmt.
Jag tänker visa er ett nytt kort, så ni har nåt att
göra på kvällningen.
 
Ett sommarkort passar väl bra så här i sommarvärmen.
Mönsterpapper från Panduro och ett par småblock jag just köpt.
Bingobrickorna har jag hittat på nätet, de var gratis att ladda hem och använda.
Tyvärr har jag glömt var jag hittade dem.
Om nån av er vet, tipsa mig gärna så jag kan länka till dem.
 
Motivet är ett av de nyaste från Magnolia.
kommer snart få hem av den nya kollektionen.
Håll utkik, så du inte missar din favorit.
Runt motivet har jag använt liquid pearls Platinum
för att göra de små prickarna. Fick tipset av min vän Marie
på Instagram och Facebook.
Vilken tur att man har såna scrapvänner,
som vill dela med sig av sina bra tips.
Lite rosor och ett par swirlar som jag stansat ut.
Jag har stansat mönsterpapperna med en stans som gör
att de ser ut som rivna ur ett block. Det är en EK sucess-stans.
 
Jag har använt min sommarstämpel till att göra den lilla skylten.
Just nu har jag rea på stämplarna, och all info hittar du HÄR och HÄR
 

Kommentarer
Postat av: Margareta

Ljuvligt kort Åsa!! Läckra papper och en söt liten Tilda! Din sommarstämpel blev jättefin med den där bakgrunden - tack för inspirationen - liftvarning där!!
Ha dt gott, scrappa på vid ditt ståbord och krya på ryggen!!
Kram!!

2013-07-13 @ 23:25:42
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: A-M aka Jozebelle

Åh en härlig effekt med de små prickarna, aj då ont i ryggen, vila upp den nu så ses vi säkert snart.

Kram Ann-Marie

2013-07-14 @ 00:21:19
URL: http://www.jozebelle.se
Postat av: Iffa

Jag tycker det är en självklarhet att dela med sig av tips och trix i scrapvärlden =) Blir ju så mycket roligare då!
Jättehärligt sommarkort du gjort, gillar bingobrickorna = jättefina!
Så härligt med riktig sommarvärme, det hade vi igår och hela veckan som varit. Idag är det dock lite mer moln och lite kallare =(
Kram Iffa

2013-07-14 @ 17:01:25
URL: http://iffasscrap.blogspot.se/
Postat av: Camilla

Sååå sött kort med den lilla söta Tilda. Fina dekorationer.
Há en fortsatt fin söndag!
Kram

2013-07-14 @ 17:03:44
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Visst är det kul att få tips och idéer från scrapvänner:))
Ditt sommarkort är såååå fint:))Bingobrickorna var läckra och stämpeln sååå söt och snyggt färglagt:))
skylten gillade jag massor:) liftvarning;))
Tack för din fina kommentar inne hos mig, blir sååå glad:))

Här har vi haft gott väder idag, lagom varmt:)

Må så gott
Kramizar Marie

2013-07-14 @ 22:02:03
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Carina

Jättefint kort. Gillar bingobrickorna. Kram

2013-07-16 @ 08:14:21
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se
Postat av: Maria

Jättefint kort =) Många fina nya Tilda stämplar har det blivit =) kram

2013-07-16 @ 09:52:56
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0