15 Februari -13 Alla ♥ Dag-kort...

 
Igår var det Alla ♥ Dag,
och det firades hemma hos oss med
♥ makaroner och god pastasås med fläskfilé.
Till efterrätt blev det choklad♥ och ♥tårta.
 
Mina flickor fick varsitt kort, och de tänker jag visa idag.
 
 
Det här är Matildas kort med den söta MagnoliaTildan
som blir lite allergisk mot blomman.
Jag har gjort både korten med stämplar från
Magnolia och papper från Panduro.
 
 
Tilda är färglagd med Distress markers.
Love-stämpeln har jag maskat dit.
 
 
Här är Mikaelas kort.
Magnoliastämpeln är en specialstämpel
som jag beställt ifrån Holland.
 
 
Tilda är färglagd med Distress Markers.
Runt motivet har jag stämplat med flera
olika småstämplar jag har hemma i lådan.
Jag älskar dessa små fina stämplar
som ramar in motiven så fint.
När jag stämplar runt motiven använder jag
oftast min Distressdyna Walnut stain.
Jag tycker den ger en bra färg, utan att det blir för skarpt.
 
I helgen ska vi ha scrapträff, så jag
hoppas kunna visa fler kort snart.
 
Ha en fin helg, hoppas du får tid till scrap.
 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Sååååå gulliga Alla hjärtansdag kort du gjort till dina tjejer:)) Du har använt så läckra stämplar,dekorationer & papper:) Du är väldigt duktig. Alltid lika roligt att kika in till dig:))
Så vackra namn dina tjejer har:))
Tack för att du kikar in till mig, är just nu lite lat med bloggandet;)

Hoppas du får en härlig helg
Kramizar Marie

2013-02-15 @ 18:10:51
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Iffa

Vilka superfina kort dom fick av dig! Så snyggt med kamerarullen, mycket snyggt inslag på kortet. Vad kul med scrapträff = ha en underbar dag!! Själv skall jag iväg till götet och träffa en scrapvän och shoppa pyssel =)
kramiz

2013-02-15 @ 18:31:46
URL: http://iffasscrap.blogspot.se/
Postat av: Onkis

Va fina kort dina barn fick,
gissar att dom blev jätte glada för dom fina korten.
Kram & ha en trevlig helg!

2013-02-15 @ 20:19:48
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Anna

Superfina kort! Dina flickor måste blivit jätteglada.. Underbara stämpelmotiv.. Tycker det blir så fint när du stämplar små stämplar runt motivet.

Nu ska jag iväg och jobba några timmar.. Men hoppas på lite pysseltid till kvällen.. Roligt med pysselträff.

Kram Anna

2013-02-16 @ 06:26:55
URL: http://annaspysselsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0