4 Augusti -13 DT-kort för Momas lil´shop of stamps

Ett DT-kort för
Momas lil´shop of stamps
 
Momas lil´shop of stamps har ett gäng gummiark
som säljs via Whimsy stamps, och de finns även som digistämplar
i hennes egen webshop.
 
De här stämplarna ingår i ett set som heter
Life Begins
 
Digistämplarna finns hos Momas lil´shop of stamps, och
som gummistämplar kan du köpa dem på den
här direktlänken hos Whimsy Stamps
 
Motivet är färglagt med Distress Markers.
Färger: Victorian velvet, Shabby shutters, Wheathered wood
 
Ett par utstansade tags med en liten klockcharm i.
Blommor i klunga med ett par swirlar som blad.
 
Visst är texten tankvärd och vacker!
 
 
Kika in hos
Momas lil´shop of stamps
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Ännu ett jättevackert kort från dig:)) Stämpeln var mycket vacker och som vanligt har du färglagt såååå fint:))Så snyggt med tagsen bakom motivet:))
Texten tyckte jag var vacker:))
Idag ska vi fira min "gubbe" som fyller 56 år, vi ska åka till stugan och äta gott och mysa:))

Ha en fin dag
Kramizar Marie

2013-08-04 @ 10:43:00
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Margareta

Åh så fint!! Ljuvligt motiv och så läckert färglagt! De nya små swirlbladen är verkligen snygga och passade så bra till din fina blomdekor. Blev så inspirerad att åka hem och träna på att göra snurrblommor 😉
Ha det gott! Kram!!

2013-08-06 @ 07:43:17
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Carina

Jättefint kort. Söt bild på blommorna och snyggt med nätet och tagsen. Texten är fin. Kram

2013-08-08 @ 08:35:51
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se
Postat av: Birgit

Vilket fint kort, härlig stämpel och jättefint färglagt som vanligt!

Jag har lite problem när jag färglägger med distress markers och vattenpensel, pappret smular sig och går liksom sönder fast jag tycker jag väntar mellan varven... Jag använder samma papper som du (efter din rekommendation :)) men jag vet inte om jag har fel pensel eller vad jag gör för fel? Det vore supergulligt om du hade tid att svara... Tack på förhand!

Kram Birgit

2013-08-08 @ 15:37:19
URL: http://pysselfnatt.wordpress.com
Postat av: Iffa

Underbart fint kort du gjort, grått och rosa är ju verkligen klockrena tillsammans!!!!
Kram Iffa

2013-08-08 @ 18:27:38
URL: http://iffasscrap.blogspot.se/
Postat av: Titti

Bara älskar de fina målade blommor på kortet,du har verkligen fått till det snyggt på kortet, Trevlig Helg på dig Kramar från Titti


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0