14 November -12 Silvertext...

 
I Uppsala påbörjade jag det här kortet,
men hann inte göra det klart.
Nu har jag fått till det, och blev rätt nöjd trots att
det egentligen är alldeles för få detaljer för ett Åsa-kort.
 
 
Mönsterpapper från inkido, härligt mörkröda med fina mönster.
Flickan är från Magnolia, köpte henne hos Hannas Pysselstuga.
Jag har glittrat hela tröjan med Stickles Star Dust.
De röda detaljerna är målade
med Distress markers, Aged mahogny.
Den silvriga stjärnan har jag fått av min scrapvän Annica,
och den silvriga texten köpte jag i New York.
 
 
 
Närbild på Tilda.
Visst är hon söt!
 
Kika gärna in imorrn bitti, då visar jag mitt DT-kort för
 
Välkommen åter!
 
 

Kommentarer
Postat av: http://pysselsandra.blogspot.se

Hej Åsa!

Jättefint kort och så snyggt med stickles på hela tröjjan! Måste ju inte alltid vara massor med saker på ett kort för att det ska bli fint. Tycker du lyckats jättefint med detta kort fast du tycker det är lite på det. Och jättefint med dom glittriga bokstäverna!

Ha det så bra många kramar från Sandra!

2012-11-14 @ 22:33:06
Postat av: iaz

Jättefint kort, trots mindre med detaljer ;) ibland känner jag med mina egna kort att less is more, men bara ibland ;) Ibland är det svårt att veta när man ska sluta lägga till dekorationer, innan det blir för mycket, men oftast så går det hyfsat. Du får alltid ihop en sån skön mix som går bra ihop på dina kort =) Kram

2012-11-15 @ 16:57:44
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Lisa-olsi

Ett härligt kort, fint med silverdetaljer.
Tröjan blev jättefin i stickles.
Önskar dig ett trevligt veckoslut.

2012-11-15 @ 23:45:57
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/
Postat av: Cathrine

Jättefint kort, blev helt betagen av pappren från Inkido, är dessa från i år eller någon gammal julserie. Hittar dem ingenstans.

2012-11-16 @ 09:43:10
Postat av: Jasmine

Jag tycker att kortet är väldigt fint, trots att det kanske inte är lika mycket detaljer som du vanligtvis brukar använda. Jag vill dock påstå att kortet ändå representerar dig och din stil. :)

(Sent) Svar: Tack för ditt beröm! Stilrent kan vara fint, men jag skulle gärna vilja kunna skapa så vackert som du.

Kram

2012-11-16 @ 13:05:50
URL: http://jasmineskortmakeri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0