4 Augusti -12 Fiskelycka...

Fiskelycka............
det är när man väntat och väntat och så
ÄNTLIGEN får man en liten fisk på kroken.
 
Jag färgla motiv för Vilda Stamps för ett tag sen,
när de skulle släppa nya stämplar och ville ha
dem färglagda i sin webbutik.
Nu har jag fått uppdraget att göra kort av motiven.
Jag har redan visat några kort, och här kommer ännu ett av korten.
 
 
Alla stämplar finns inne i Vildas webshop.
 
Jag har använt Maja designs fina turkosa papper, tyckte
det passade bra till fisken i havsblått vatten.
 
 
 
Fisken är färglagd med Distress markers.
Jag har en demo som visar hur jag gör.
Ni hittar demon HÄR
 
Tack för att du kikade in idag.
Jag tror blogg.se har lite problem med vissa saker just nu.
Bl.a går det inte alltid att skriva kommentarer, och när man
ska lägga in ett inlägg kan det ta massor av tid att få det att funka.
Jag hoppas att de snart löser problemen.
Jag ser iallafall i besöksstatistiken att ni är MÅNGA som besöker min blogg,
och det är jag väldigt tacksam och glad över.
 
K r a m
♥ ♥ ♥
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: iffa

Så fint färglagt!
Härligt kort och jag älskar sådana där små bokstäver, de är verkligen perfekta att sätta överallt =)
Japp, ibland när jag skrivit klart en kommentar och skall skicka iväg den......så kommer det upp att det inte fungerade....så tråkigt, hoppas det ordnar upp sig snart.
kram Iffa

2012-08-04 @ 07:08:41
URL: http://iffasscrap.blogspot.se/
Postat av: BertaStina

Japp, det är ju här man får hämta inspiration när man är tom i bollen själv =)
Allt du gör är så himla fint..

2012-08-04 @ 07:20:07
Postat av: onkis

Vilket härligt fiskekort,skulle passa bra till min älsta son som fiskar mycket,fast just nu är det kräfter som gäller :)
Ha en toppen bra dag.
Kramar!

2012-08-04 @ 07:26:50
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Mim...

Så läckert kort, i fina färger.
Ha det gott...

2012-08-04 @ 08:18:52
URL: http://mimstankar.blogspot.com
Postat av: Carina

Väldigt fint fiskekort. Längesedan jag fiskade, men det är roligt. Ha en bra helg. Kram

2012-08-04 @ 09:24:46
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se
Postat av: snojbi

Ett Kanonfint kort

Trevlig helg

2012-08-04 @ 10:07:50
URL: http://snojbi.blogspot.%20se
Postat av: Lillemor

Vilket trevligt kort, passar en sann fiskare!
Jättebra tutorail du gjort med Distress markers. Så roligt att se hur olika man jobbar med samma material!
Ha en bra söndag!
Lillemor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0