29 September- 10 Mässa i helgen...

Scrap och stämpelmässa i Gävle
Lördag 2 Oktober 2010
Kl. 11-16
Bomhus Folkets Hus
Fri entré!
Cafét kommer hållas öppet en del av dagen.

Företag på plats:
Helihak
Lilla Handarbetsboden
Stämpelhuset
Rena Rama Verkstan
Mimas Scrapbooking
Cards of Maria
Dalascrap
Marikas Vänersborg

Demonstrationer under dagen:
Kl. 12.00 Maskning - snabba kort (Lilla Handarbetsboden)
Kl. 12.30 Designa ditt eget mönsterpapper med Paper Soft-Color, paper pen, glossy gel och Glimmer mist. (Stämpelhuset)
Kl. 13.00 Copicpennor (Rena Rama verkstan)
Fler kan fyllas på.

Självklart finns det massor av scrapmatrial att shoppa under dagen!!!
VÄLKOMNA!!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise Strandlund

Tack för kommentaren i min blogg. Men vi ses inte på lördag. Jag ska på kalas hos barnens kusin. Nästa mässa jag är inbokad på är i Västerås på min födelsedag. :) Men vi ses nog någon stans så småningom. Så roligt när ert gäng kommer och smittar med alla glada skratt! :)

2010-09-30 @ 21:49:37
URL: http://ann-louisestrandlund.blogspot.com
Postat av: Jessica

Okej, så spellbinders klipper ut också? Jag trodde att den bara "embrossa" olika motiv. Ha ha lite nybörjare här, men det är bra att få råd ifrån nån som är lite mer erfaren.

Då ska jag ge mig ut på jakt efter lite sådana dies då :)

Tack för hjälpen!

Kram

2010-10-03 @ 18:56:50
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0