25 Augusti -10 Avard till mig, och till andra....

TACK snälla Tirre för den fina avarden!




Instruktionerna man ska följa när man fått denna award är:
Kopiera awardbilden till bloggen för att visa att man fått den
¤ tacka och länka till den man fått den av
¤ nominera 7 andra bloggare och länka till dem
¤ berätta 7 intressanta saker om dej själv

Jag skickar den vidare till bloggar jag kikar in hos ofta:

* Elisabet/Gobiten
* Camilla
* Helena/Vildaella
* Hanna
* Cicci
* Cissi
* Myamia

Om det är nån av er som också vill ha en avard, så hämta bara upp den här hos mig ;0)

Sju saker om mig själv:

* Jag har scrappat sen 2004 (Tack Annica som visade mig denna underbara hobby)
* Jag har aldrig rökt eller snusat i hela mitt liv.
* Jag dricker inte kaffe och te.
* Jag ÄLSKAR att scrappa!
* Jag åker gärna och ofta på scrapmässor och träffar.
Ordnar scrapmässa i Gävle minst en gång per år.
* Jag har två underbara barn, tonårstjejer.
* Jag har bott i 5 olika städer, på tolv olika ställen.


Kommentarer
Postat av: MammaMargareta

Grattis Åsa!!! Jag tycker du är sååå värd denna award! Kram!

2010-08-25 @ 19:11:04
Postat av: myamia

tack sötnos ♥

mya

2010-08-26 @ 07:38:36
URL: http://www.myamia.se
Postat av: Helena

Tack vännen för den fina awarden.=)

Vilka fina kort du har gjort.

Krya på dig!

Kram

2010-08-26 @ 09:40:40
URL: http://vildaella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0