17 Augusti -10 Födelsedagskort...



Min scrapvän Birgitta har fyllt år, ni har ju redan sett hennes kort....men hon arbetar även på mitt jobb, så nu har hon blivit gratulerad av oss på jobbet också. Det här kortet hade jag gjort till henne från oss på jobbet.
Lilla Moa är ritad av Carina som gör stämplar för Pysselmyran. Visst är hon söt!
Jag har färglagt med promarkers och polychrompennor med MCP teknik.
Fjärilstansen från Martha Stewart har jag använt på hörnen och kanten.
Texten har jag skrivit ut på datorn.

Hoppas ni alla mår bra, och att det känns OK att börja jobba efter semestern.
Själv är jag igång igen, och efter två dar på jobbet känns det som man aldrig varit därifrån.
Vi har fått en massa nya småttingar som jag håller på att skola in på vår förskola. Riktigt kul!



Kommentarer
Postat av: Gertrud

Jag älskar Moa-stämplarna, eller Carinas stämplar för jag har några pojkstämplar också. Så gulligt du har gjort med fjärilen i hörnan. Och jag har sagt det tidigare, jag gillar dina bladpunchar jättemycket. Visst känns det bra att jobba efter denna fantastiska sommar. Kram Gertrud

2010-08-17 @ 17:56:35
URL: http://gertrud-olofsson.blogspot.com
Postat av: Louise

Hej Åsa!



Så glad din arbetskamrat måste vara som får två så här vackra kort. Så gulligt du har gjort i hörnet där med hörnstansen, att du "bara" använt den i det ena hörnet, måste provas snart.

Vi har också fått nya småttingar :) Dom är såååå söta :)

Kram!

2010-08-17 @ 20:50:08
URL: http://louisesscrapperie.blogspot.com
Postat av: Therese

Jättesött kort!

Kram

2010-08-17 @ 21:29:56
URL: http://thereselittlecorner.com/blogg/
Postat av: Inga Larsson

Ja ,jag såg ju det förra kortet...men så söt hon blev i rött!!Fjärilarna är också fina.pricken över i

Det är skönt att vara pensionär..men ibland saknar jag de gamla.

Kram// Inga

2010-08-17 @ 21:46:58
URL: http://Gittanspysselsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0