10 Januari-09 Grattis Tirre!

Grattis Tirre/Therese som fyller 35 år idag!!!
Hennes kort får ni se en annan dag ;0)




Jag har fått ett antal avarder - och inte hunnit sätta in dem här. Men nu har jag tid, och jag sätter in de två senaste.
Tusen Tack för all uppskattning jag får!!

Den här avarden fick jag av Anna-Karin:


Här är reglerna:
Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta,inte upptagna av utmärkelser och själviskhet
Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband
kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig.
Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!!
Kopiera in texten o bilden i din bloggoch skicka sedan
vidare utmärkelsentill åtta andra bloggare.
Lycka till!

Den här avarden fick jag av Kristin:



The rules are like this:
1. Put a link on your blog from whom you got it.
2. Give it to 5 new blogs (which in their turn have to give it to 5 new blogs).
3. Put a link on your blog to those blogs you give it to.
4. Give the blogs you give the award to a note that you have given them this award.
5. Write 5 things you are addicted to.


Mina fem saker: Mina barn, min särbo, Scrapbooking, stämpling, slalom.

Jag vill skicka dessa vidare till er som besöker min blogg. Har svårt att välja bara några av er,  det finns så många fina och roliga, vackra och inspirerande bloggar.

Hoppas ni alla får en underbar helg!
Här lyser solen idag, och vi har tagit en långpromenad i det vackra, men kalla, vädret.
Ni har väl bokat in Scrap och Stämpelmässan i Gävle Lördag 2 Maj!
* K r a m *

Kommentarer
Postat av: Christina

Hej hallå på nya året. Grattis till awarderna det är du värd med all energi du har och påhittighet till ditt kortmakeri.

Kram Christina

2009-01-10 @ 18:45:41
URL: http://cke.se/scrap/blogg.htm
Postat av: Cicci

Grattis till nya awarderna. Du vet att du är värd de.

Kramiz

2009-01-10 @ 20:14:26
URL: http://ciicciiha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0