27 Juli-08 Värmeböljan är här....



Ett grattiskort med min nya die - ett Bosskut-hjärta. Texten är stämplad med små bokstavsstämplar som jag köpte på Scrapbox i Västerhaninge.



Killen från Magnolia har fått lite glitter på byxlappen. Fjärilsstämpeln köpte jag hos Scrapbox förra veckan.
Mönsterpapperet är ett av mina favoriter från Katscrap....älskar den serien - minns dock inte vad den heter som vanligt.(kan inte hålla reda på alla pappersmärken *suck*)



Snart, alldeles snart - fyller min stora tjej ♥ 14 år ♥. Här får ni tjuvkika på hennes grattiskort....men skvallra inte bara ;0)

Vi har fått värmebölja här i stan - synd att man klagade när det bara regnade och var mulet i stort sett hela semestern - nu fick vi så vi teg, tror jag. Det går nästan inte att vistas ute, luften står helt still och man svettas hela tiden.

Ni kommer väl ihåg att det snart är Scrap och Stämpelmässa här i Gävle - den 6 september!!!!!
Hoppas vi ses då , jag längtar redan!

Kommentarer
Postat av: AnkieG

Hallå där och vilka fina kort och va fin fjärilsstämpeln blev uppstämplad.



Det kommer en billast från oss den 6 september..

Ska bli så trevligt.

Kram

Ankie

2008-07-27 @ 16:09:35
URL: http://ankieg.blogg.se/
Postat av: Helena

Underbara kort.=)

Här orkar man inte vara ute när det blir som hetast så att jag går in och pysslar lite då och då.

Malin och jag är laddade som bara den för mässan.....det ska bli så kul.=)

Roligt att träffa dig igen också.=)

Ha en skön kväll min vän!

Kram

2008-07-27 @ 17:20:09
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: ScrapMi@

Hejsvejs!

Kikar in till Dej nästan varje dag Du gör så underbara kort och Du har givit mej sådan inspiration, nu ska jag bli duktigare på att lämna kommentarer hädanefter!

Kram/Mia

2008-07-27 @ 18:45:17
URL: http://scrapmia.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej Åsa!

Det var kul att träffa dig idag. Vi håller också tummarna på att vi kan flytta till ditt mysiga område. :)

Hoppas att du hittade nåt roligt på stan idag samt att din dotter blir nöjd med presenterna. Men det tror jag säkert att hon blir.

Jag måste skapa mer i rosa tror jag. Jag blir kär i alla dina rosa kort. :)

Kram, Mia

2008-07-27 @ 20:06:57
Postat av: Gertrud Olofsson

Hej Åsa, du gör så fina kort. Hur gör du de ovala plattorna du har bakom motivet på tredje kortet. Det ser jättefint ut. Mvh Gertrud

2008-07-27 @ 20:29:47
Postat av: Elisabet

Hej Så underbara kort, ja mönster pappret i mitten är snyggt det håller jag med om. KRam

2008-07-27 @ 21:39:53
URL: http://gobiten.blogg.se/
Postat av: ciiccii

Värmen tycks vara här för att stanna. Jag ber om ursäkt, för det är väl vårt fel som promt ska rusta och måla huset. ;0D

Vilket fin die du köpt och underbara kort. Lovar att inte skvallra. fniss

Kramiz

2008-07-27 @ 23:31:05
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Penni

Jättesnygga kort! Verkligen urfin cie oxå du köpt..den blev jag sugen på! :-D



kram!

2008-07-28 @ 07:54:43
URL: http://penniscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0