17 Januari -08 Mässan börjar ta form, och jag har fått....

Mässan är på G  - anmälningarna rulla in och vi mäter och funderar på hur många av alla dessa intresserade företag vi ska kunna knö in i vår nya fina lokal.

Jag har fått en avard av flera av mina scrapnätvänner.
image434
Tack  till:
Lene

Maya

Camilla

Jenny

Återkommer med vilka jag vill ge en avard - för det är sååå många som inspirerar mig och som jag  gärna skulle vilja hylla. Svårt att välja ut några av alla.....får se om jag kan det =0)

Kommentarer
Postat av: Lena Löfgren

Väntar tålmodigt med att få veta vilka företag som kommer.
Kram på dig

2008-01-17 @ 20:47:41
URL: http://lena1971.blogg.se
Postat av: Inger Marie

Nydelig kort du har laget under her. Ser at det glittrer så fint.

Klem fra Inger Marie

Postat av: Louise (vbg)

Hej! Ser att du redan har fått "you make my day award" men det stoppar ju inte mig från att ge dig en från mig oxå! kramiz

2008-01-19 @ 00:18:04
URL: http://louisevbg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0