8 December-08 Utmaning....

Jag har fått en utmaning av Susanne - inget jag egentligen tycker är så kul, men hoppas att nån orkar läsa ända ner ;0)

1. När gick du upp idag? O4.50, hade öppningsdag på förskolan idag.
2. Diamanter eller pärlor? Jag gillar pärlor, de kan man ha varje dag.
3. Senaste filmen du såg på bio? Bond, riktigt dålig!
4. FavoritTV-program? Ensam mamma söker...men ser nästan aldrig på TV.
5. Vad åt du till frukost?  Drickyougurt och macka.
6. Vad är ditt andra namn? Maria
7. Din favoritmat? Köttfärslimpa och klyftpotatis.
8. Vilken mat gillar du inte? Gillar nästan all mat, men surströmming kan jag inte med lukten av.
9. Favoritchips? Vickningschips.
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Dottern Matildas nyinspelade.
11. Vilken bil kör du? Mitchubichi Lancer
12. Favoritmacka? Äntligen!
13. Mänskliga karaktärsdrag, du bara inte kan med? Noll empati
14. Vilka är dina favoritkläder? Jeans och tröja.
15. Om du fick åka vart du ville på semester? Nåt varmt land där folk är trevliga.
16. Favoritklädmärke? Har inget särskilt.
17. Försvann? ?????
18. Favorittid på dagen? Efter jobbet....lugna sköna stunder vid scrapbordet.
19. Var är du född?  Lycksele
20. Vilken är din favoritsport att se på? Gillar inte sport särskilt mkt, men hocky går jag på ibland.
21. Coca Cola eller Pepsi? Cola
22. Fotboll eller ishockey? Fotboll om Matilda spelar i laget, annars hocky.
23. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Morgonmänniska....fast nu för tiden är jag trött jämt.
24. Pedikyr eller manikyr? Varken eller.
25. Några spännande nyheter att berätta för oss? Nepp
26. Vad ville du bli när du var liten? Förskollärare
27. Bästa barndomsminnet? Alla långa lata somrar på landet tillsammans med Tobbe. Tälta, bada, leka och fiska.
28. Varit i Afrika ? Nepp
29. Nånsin rullat in någon i toapapper? Nepp
30. Varit med om en bilolycka? Ingen allvarlig, men har kört in i en Porche en gång.
31. Favoritdag i veckan? Fredag kväll - då börjar helgen
32. Favoritrestaurant? Kina
33. Favoritblommor? Iris
34. Är du kär? Japp
35. Favorit-snabbmatsrestaurant? Håkans kinamat
36. Äger du en cykel? Japp, den är vit och bra både på väg o i skog.
37. Vem fick du senaste mailet från? Ellos...trist!
38. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort på? Har aldrig haft nåt och tänker aldrig skaffa nåt heller!
39. Läggdags? Vanligen någon gång mellan 21 och 22.
40. Senaste personen du delade en middag med? Min familj.
41. Vad lyssnar du till just nu? Datorns surr.
42. Favoritfärg? Brun, gammelrosa och grön.
43. Hur många tatueringar har du? Noll
44. Vad jobbar du med? Förskollärare.
45. Favoritträning? Promenader eller slalom.
46. Har du några djur? Japp. Två kaniner och en hamster.
47. Vad önskar du dig? Julklappar.
48. Ringsignal på mobilen? Cascada - Bad Boy

Nu ska jag sätta mig och va helt tyst - min röst håller på att flytta härifrån, jag hörs knappt idag. Hoppas på att den återvänder snabbt, behöver den massor när jag jobbar.
Håll tummarna för att jag får till ett kort, det är nog roligare att se här inne än alla dessa bokstäver *fniss*
*Kram*


Kommentarer
Postat av: Molle

Ja, tycker det var kul att läsa om dig. Min röst har också flytt så jag är hemma idag.



Hoppas du får en bra vecka!

kramisar

2008-12-08 @ 15:23:46
URL: http://molles-krypin.blogspot.com/
Postat av: Malin

Ja vi hade jättemysigt=) Jag ska lägga upp kort (som gjordes då) senare i inspirationsbloggen men Max är febrig och ledsen så jag hinner bara sitta litelite mellan gråtattackerna...men snart kommer sambon hem=)



kram

2008-12-08 @ 17:20:15
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: SusanneSj

Tack för trevlig läsning, läste till sista punkt.



Vad många fina kort du skapar hela tiden, jättefina Åsa.



Ha gott!

Kram

2008-12-08 @ 17:30:27
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Inger Marie

Ser ut som du har kost deg på treff :)

Og så mange herlige kort du har laget :)

Ha en fin kveld

God klem

2008-12-08 @ 17:37:46
URL: http://inger-marie-kortdesign.blogspot.com/
Postat av: Susanne

Vad kul att få veta lite mer om dig, Tack för att du antog utmaningen!! :-)

Mycket fina kort du gjort!!



Ha en underbar vecka och ta hand om dig ordentligt och kurera din förkylning!!!



Kram Susanne

2008-12-08 @ 20:06:58
URL: http://www.sussies.wordpress.com
Postat av: Christine

Tyckte det var riktigt kul att läsa om dig! Och fina kort har du gjort också! Hoppas rösten är tillbaka, om inte annat så du kan tacka tomten för dina julklappar - för du har väl varit snäll?!

Kram Christine

2008-12-09 @ 23:23:08
URL: http://christineslekstuga.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0